Terve
Kattelin tuossa BMW Chargingin -tarjousta, eli Bemarin oma lätkä, jolla voi ladata esim. Virran ja K-latauksen pisteissä 4snt/minuutti.
Huom. hinnoittelu tässä on aikaperusteista! Ei tullut kuuna päivänä mieleen, että tämä on näin umpisurkeasti hinnoiteltu Suomessa. Vertauksen vuosksi mainittakoon, että esimerkiksi K-latauksessa oli vielä kesällä 2snt/min-hinnoittelu, nykyään 20snt/kwh, joka vastaa abaut samaa lopputulosta.
BMW Charging siis tarjoaa tällaista diiliä, jolla voit käyttää K-latauksen pistettä:
1. Maksa 5€/kk Bemarille kuukausimaksua
2. Maksa 7e tms latauslätkästä
3. Maksa 4snt/5snt minuutissa tavallisesta latauksesta (esim. 330e). Tämä tarkoittaa sitä, että esim. 4snt x 60 on 2,40e/h. 330e latautuu n. kolmessa tunnissa tappiin, eli lataus täyteen maksaa 7,20e. Jos lataat vaan kiltisti K-latauksen omalla lätkällä niin maksat samasta sähköstä... 0,20e*12kwh = 2,4€. Tämä siis ennen huikeata 5€ kuukausimaksua...
En todellakaan keksi mitään syytä käyttää tätä huikeata palvelua.
Kattelin tuossa BMW Chargingin -tarjousta, eli Bemarin oma lätkä, jolla voi ladata esim. Virran ja K-latauksen pisteissä 4snt/minuutti.
Huom. hinnoittelu tässä on aikaperusteista! Ei tullut kuuna päivänä mieleen, että tämä on näin umpisurkeasti hinnoiteltu Suomessa. Vertauksen vuosksi mainittakoon, että esimerkiksi K-latauksessa oli vielä kesällä 2snt/min-hinnoittelu, nykyään 20snt/kwh, joka vastaa abaut samaa lopputulosta.
BMW Charging siis tarjoaa tällaista diiliä, jolla voit käyttää K-latauksen pistettä:
1. Maksa 5€/kk Bemarille kuukausimaksua
2. Maksa 7e tms latauslätkästä
3. Maksa 4snt/5snt minuutissa tavallisesta latauksesta (esim. 330e). Tämä tarkoittaa sitä, että esim. 4snt x 60 on 2,40e/h. 330e latautuu n. kolmessa tunnissa tappiin, eli lataus täyteen maksaa 7,20e. Jos lataat vaan kiltisti K-latauksen omalla lätkällä niin maksat samasta sähköstä... 0,20e*12kwh = 2,4€. Tämä siis ennen huikeata 5€ kuukausimaksua...
En todellakaan keksi mitään syytä käyttää tätä huikeata palvelua.
Comment