Announcement

Collapse
No announcement yet.

G20:n takuun pidennys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ANSSI
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 322
    • Espoo

    #16
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ei pidä enää paikaansa, myös 3 vuotiaaksi asti takuuta laajentaa jos 3 vuoden Saksan takuu on edelleen voimassa. Mutta silti laskuttavat sen 3. vuoden toiseen kertaan...

    Jos taas jatkotakuu on esim. uutena ostettu jossain muussa maassa (ja näkyy varustelistassa/BMW:n tietokannassa) niin silloin voi ostaa 4. vuoden ilman ylimäärästä maksua.
    Mulle kesällä tän selvittivät autokeskuksella kun olin heidän kanssaan erimieltä, no ei yllätä etteivät jaksaneet oikeasti selvittää ja pitivät kantansa, että näin se nyt vaan on. Sinänsä mulle tuolla nyt ei ollut mitään väliä milloin se jatkotakuu otetaan.
    330e M-Sport -20 --- 118i M-Sport -20 ---
    EX:530e M-Sport -18, F34 M-Sport, F30 Alpine White HandWashOnly F30, Audi A3 2.0 TDI Quattro -09, BMW 325iA Touring E91 -06, BMW 318iA Touring E46 -01, BMW 316i E46 -99

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7481
      • Jyväshyvä

      #17
      Originally posted by ANSSI View Post
      Mulle kesällä tän selvittivät autokeskuksella kun olin heidän kanssaan erimieltä, no ei yllätä etteivät jaksaneet oikeasti selvittää ja pitivät kantansa, että näin se nyt vaan on. Sinänsä mulle tuolla nyt ei ollut mitään väliä milloin se jatkotakuu otetaan.
      Jyväskylän Laakkoselta olen yli 2 vuotiaaseen mutta alle 3 vuotiaseen Saksantuonti Bemariin, jossa 3. saksan "takuu" vuosi oli voimassa, jatkotakuun ostanut... Asia muuttui josku vuosi sitten, sitä ennen ei takuuta saanut jos 2v tehdastakuu oli jo loppunut...
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎