G20-tarjouksia?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petteri75
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2628
    • Kirkkonummi

    #1

    G20-tarjouksia?

    G20 alkaa olemaan 7-vuotias ja nettihuhujen mukaan G20 valmistus päättyisi lokakuussa 2026 ja G21:en 2027 puolella, samoin kuin G80 M3:en. Omaan silmään ei ole sattunut malliston loppuunmyyntitarjouksia, mutta onko muualla ollut parempi onni..?
    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
  • N54
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2012
    • 531
    • Satakunta

    #2
    Originally posted by Petteri75 View Post
    G20 alkaa olemaan 7-vuotias ja nettihuhujen mukaan G20 valmistus päättyisi lokakuussa 2026 ja G21:en 2027 puolella, samoin kuin G80 M3:en. Omaan silmään ei ole sattunut malliston loppuunmyyntitarjouksia, mutta onko muualla ollut parempi onni..?
    Taitaa olla tämän hetken "tarjoukset" Touring painotteisia, löytyy esim. vajaa kuukausi sitten julkaistu G21 330e xDrive A Charged Plus Edition M Sport, vajaa 58 keilaa. Mielestäni näiden kolmosten hinnat uutena karkasi peruuttamattomasti muutama vuosi sitten ja jos vielä mietitään että kolme vuotta vanhasta tuollaisesta et todennäköisesti saa enää puolta tuosta uuden ovh:sta renkaineen ja parilla varusteella, niin aika hankala tällaisen hankintaa uutena on itselleen perustella.

    Toista oli F3x loppuunmyynnissä kun sai vielä kolmosella alkavalla hinnalla ajamatonta hyvin varusteltua 320i xDriveä, silloin tuli oma toistaiseksi viimeinen uusi BMW ostettua.

    Nyt saisi G20 320i A xDrive Active Edition M Sportin vaivaiseen 63 866,87€ hintaan.

    Comment

    Working...
    X