Misä hinnoissa otsikon autot liikkuu? :think
e28 535i hartge -83
Collapse
X
-
Mistä ilmenee että auto on "hartge"
Vanteista, venttiilikopasta, vai?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Valmistenumeron loppuosalla pääsee jo aika hyvin jyvälle mitä siellä kaupataan tai siis rekisteritunnuskin riittää.Originally posted by zalminen View Postomistajan puheiden ainakin tähän saakka
huomenna selviää autosta lisää.. mutta hän ainakin vakuutti että sielä on hartgen virittämä moottori.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html kokeilepa tuonne että mitä se kertoo vai kertooko mitään. 7 viimeistä merkkiä siis siihen kenttään.Originally posted by zalminen View Postrunkonumero minulla olis jo mutta mistä se selviäisi?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Ei kerro mitään hartgeen liittyvää näin vanhassa autossa.Originally posted by Haju69 View Posthttp://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html kokeilepa tuonne että mitä se kertoo vai kertooko mitään. 7 viimeistä merkkiä siis siihen kenttään.E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
No joo mutta mitä se kertoo silti ?Originally posted by micke_ View PostEi kerro mitään hartgeen liittyvää näin vanhassa autossa.
Minua ainakin kiinnostaa vaikken itse ole ostamassakaan.
Edit: Eli onko se nyt edes 535 vai sitten esim 518 yms... Pääseehän siitä jo hieman jyvälle onko erikoisemmasta autosta kyse vai ei.Last edited by Haju69; 14-10-2014, 21:02.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
linkistä ei kyllä selvinnyt oikeastaan juuri mitään..Originally posted by Haju69 View PostNo joo mutta mitä se kertoo silti ?
Minua ainakin kiinnostaa vaikken itse ole ostamassakaan.
Edit: Eli onko se nyt edes 535 vai sitten esim 518 yms... Pääseehän siitä jo hieman jyvälle onko erikoisemmasta autosta kyse vai ei.
Comment
-
Kokeile vielä tuota toimiiko.. http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/acces...catalogue.htmlOriginally posted by zalminen View Postmallimerkintä on 528 ja sitten moottorista on merkintä 3470cm3LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
Ei päästä kirjautumaan osaluetteloon, vaikka koitin niillä käyttäjillä mitä sivu suositteli..Originally posted by Haju69 View PostKokeile vielä tuota toimiiko.. http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/acces...catalogue.html
Comment
-
Siellä on ollut ongelmia.Originally posted by zalminen View PostEi päästä kirjautumaan osaluetteloon, vaikka koitin niillä käyttäjillä mitä sivu suositteli..

Edit: Minulla toimii kyllä normaalisti. Tohditko kertoa VINin? Vaikka privalla?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
Comment