Misä hinnoissa otsikon autot liikkuu? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28 535i hartge -83
Collapse
X
-
Mistä ilmenee että auto on "hartge"
Vanteista, venttiilikopasta, vai?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by zalminen View Postomistajan puheiden ainakin tähän saakkahuomenna selviää autosta lisää.. mutta hän ainakin vakuutti että sielä on hartgen virittämä moottori.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by zalminen View Postrunkonumero minulla olis jo mutta mistä se selviäisi?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View Posthttp://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html kokeilepa tuonne että mitä se kertoo vai kertooko mitään. 7 viimeistä merkkiä siis siihen kenttään.E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Originally posted by micke_ View PostEi kerro mitään hartgeen liittyvää näin vanhassa autossa.Minua ainakin kiinnostaa vaikken itse ole ostamassakaan.
Edit: Eli onko se nyt edes 535 vai sitten esim 518 yms... Pääseehän siitä jo hieman jyvälle onko erikoisemmasta autosta kyse vai ei.Last edited by Haju69; 14-10-2014, 21:02.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostNo joo mutta mitä se kertoo silti ?Minua ainakin kiinnostaa vaikken itse ole ostamassakaan.
Edit: Eli onko se nyt edes 535 vai sitten esim 518 yms... Pääseehän siitä jo hieman jyvälle onko erikoisemmasta autosta kyse vai ei.
Comment
-
-
Originally posted by zalminen View Postmallimerkintä on 528 ja sitten moottorista on merkintä 3470cm3LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKokeile vielä tuota toimiiko.. http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/acces...catalogue.html
Comment
-
-
Originally posted by zalminen View PostEi päästä kirjautumaan osaluetteloon, vaikka koitin niillä käyttäjillä mitä sivu suositteli..
Edit: Minulla toimii kyllä normaalisti. Tohditko kertoa VINin? Vaikka privalla?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
Comment