Millainen homma tämä on käytännössä? Mitä tulee ottaa huomioon? Jos joku tämän homman voisi selittää ihan vaiheittain niin olisi hyvä:think
							
						
					Kardaanin tukilaakerin vaihto
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tuossa ohjeet..
-Timo
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ei siinä muuta kuin keppi irti, poikki ja laakeri vaihtoon. Olennaista on merkitä puoliskot siten että ne kasatessa tulevat varmasti samaan asentoon toisiinsa nähden.Originally posted by Pekkude View PostKiitos linkistä. Pakko myöntää että englanti ei ole niin vahvalla pohjalla että tuosta paljon irti saa mutta yritetään.
Tuolla kuva, huomiota kiinnittää se että ristinivel on ihan ihmisen purettavissa, siis ne laakerikupit ovat lukkorenkailla. Niiden (kuppien) kuntoon onkin syytä kiinnittää erikoishuomio, ja oikeastaan vaihtaa suosiolla samalla kertaa.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Onko noita siis lukkorenkaillakin? Mulla ristikot oli prässätty kiinni, ja ne piti ottaa kaasupillillä irti. Parissakin E28 kardaanissa sama juttu, kannattaa varmistaa ennen kuin alkaa vaihtamaan.Originally posted by kalevik View PostTuolla kuva, huomiota kiinnittää se että ristinivel on ihan ihmisen purettavissa, siis ne laakerikupit ovat lukkorenkailla. Niiden (kuppien) kuntoon onkin syytä kiinnittää erikoishuomio, ja oikeastaan vaihtaa suosiolla samalla kertaa.
Comment
 
	
	
Comment