Helou helou, sanoi Kinder kun vaimonsa pettämästä yllätti.
Kysymykseni on silti se, että vaihdoin tuossa jokin hetki sitten E28 528i:stä olevan mittariston 520i:hin, ja nyt ainoana pistoksena on se, että kierroslukumittari näyttää liian vähän. Kummassakaan mittaristossa ei näytä olevan mitään koodipalikkaa (vaan joku ihmeen muovilevy niillämain), joten se optio on poissuljettu.
Mitäs ehdotatte ratkaisuksi? Helpoin ratkaisu tähän mennessä on ollut vain siirtää neulaa vähän ylöspäin, seuraavana olisi kai kalibrointi. Ilmeisesti mittaria ei kuitenkaan saa näyttämään "itsestään" oikein jollain kikalla, kuten koodipalikalla? (Kutosiahan molemmat, erona vain M20 vs. M30)
Laskeeko muuten kulutusmittari arvionsa perustuen eri mittareihin vai saako se tietonsa joltain anturilta?
Kysymykseni on silti se, että vaihdoin tuossa jokin hetki sitten E28 528i:stä olevan mittariston 520i:hin, ja nyt ainoana pistoksena on se, että kierroslukumittari näyttää liian vähän. Kummassakaan mittaristossa ei näytä olevan mitään koodipalikkaa (vaan joku ihmeen muovilevy niillämain), joten se optio on poissuljettu.
Mitäs ehdotatte ratkaisuksi? Helpoin ratkaisu tähän mennessä on ollut vain siirtää neulaa vähän ylöspäin, seuraavana olisi kai kalibrointi. Ilmeisesti mittaria ei kuitenkaan saa näyttämään "itsestään" oikein jollain kikalla, kuten koodipalikalla? (Kutosiahan molemmat, erona vain M20 vs. M30)
Laskeeko muuten kulutusmittari arvionsa perustuen eri mittareihin vai saako se tietonsa joltain anturilta?
Comment