Elikkä tommosesta ois tarkotus ottaa tehoja vähän enemmänkin ulos. BMW:hen vähemmän perehtyneenä kysyisinkin muutamia asioita. Mitkä paikat alkavat antaamaan ensimmäisenä periksi, kansi, vaihteisto ym. ? Tarkotus ainakin semmoset 200 hv ottaa tuosta irti, mutta kestääkö vakio palikat ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E28 2.4 litranen TD kone ja sen pullonkaulat ?
Collapse
X
-
Tuossapa tuhti "paketti"
Jep, eli noilla pääsee varmasti alkuun ja näytti, että noissa on käsitelty vähän kaikenlaista.Ford S-Max 2.0
Kilpuri VW Golf III VR6
ex:
F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20
-
-
Hmm, eli vaikuttais, että tosiaan tuo kansi on se ensimmäisenä laukeava osa. Tietenkin kytkinkin saattaa alkaa luistamaan, mutta vaihteisto tod.näkösesti kestää kohtuu hyvin ?
Elikkä kanteen täytyis keskittyä, tai siis koneen hengitykseen. Putki, ahdin, cooleri, ehkä pakosarja uusiksi. Tai pakosarjan tärkeyden näkee sitten ku saa muut osat paikalleen ja pääsee mittaamaan pakopaineita.
Katsotaan miten tästä edetään, pikkuhiljaa koska on työkiireitä. Ehkä kesän aikana jotain alkaa syntymään.-86 Saab 9000 CC 2.0 T16
-92 Honda CBR 600 F
ex. -92 Saab 9000 CS 2.0i
Comment
-
Comment