Tässä hieman siivoilin vanhoja romuja pois, yhdessä e28 oli vielä taka akseli jne kiinni. Mihin hintaan sen voisi myydä? En oikeen löytänyt hintoja kun etsin, mutta ostaja sille olisi jo.:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28 levyjarrullinen taka-akseli, sopiva hinta?
Collapse
X
-
Originally posted by DiamantSchwarz View PostTässä hieman siivoilin vanhoja romuja pois, yhdessä e28 oli vielä taka akseli jne kiinni. Mihin hintaan sen voisi myydä? En oikeen löytänyt hintoja kun etsin, mutta ostaja sille olisi jo.:thinkE30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
-
-
Riippuu aika paljon osista mitä paketissa on; TYP188 vai 210, avoin vai lukollinen perä, mikä välitys, minkä paksuinen vakaaja, osien kunto...??
Jos maksimihintaa haet, niin pistä vaikka 1500€ pyynniksi ja ala tiputtelemaan siitä kunnes löytyy ostaja.
Tai sit teet niinkuin Joma ehdotti.. saattaa silti mennä aikaa ennen kuin menee kaupaksi (riippuu paljon mitä pistät pyynniksi).
-Timo
Comment
-
-
Sen olen kyl huomannut ettei näitä löydy niin paljon enään, ruosteessa ne ainaki on (pintaruostetta). Olis varmaan helpompi saada parempi hinta jos irrottaisin, vähän hiekkapuhallusta ja maalia pintaan. Mites jos perä on ns. ei haluttu malli?
Mahdollisella ostajalla valu kyl melkeen kuola suunpielestä ku sai tietää et siinä on levyjarrut. Mut olis kiinnostavaa tietää et mihin hintaan näitä on kaupattu. Vaikkapa ilman perää.:think
Comment
-
-
Ihan aikuisten oikeasti, jos sun mielestä kahvipaketti on hyvä hinta ja ostaja siihen suostuu niin anna mennä? Jotenkin semmonen fiilis että jos täältä asti tarvii hintaa kysellä, niin älä myy vaan pidä "aarre" itselläsi. Niinkuin sanottu absilliset akselit missä 210 lukkoperä, voi jo jotain hintaa pyytää. Itse olen todennut, että säästän omat levylliset akselit abseilla ja ilman sekä annan edullisesti pois, kun on tarve johonkin siistiin projektiin.Last edited by Joma; 04-01-2018, 03:05.E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Jossain 150-300e:n paikkeilla pyöriny mielestäni hinnat levyjarrulisilla akselistoilla, missä typ188 avoin perä. Isolla perällä ehkä lähempänä 300. Jos lukkoperä niin sitten vielä reippaasti lisää. Toki riippuu ihan siitä miten on ostajia liikkeellä, voi olla että kun kukaan ei tarvitse niin ei heti mene satasellakaan.
Comment
-
-
Mulla oli viime vuonna kauan myynnissä e28 M535 taka-akseli (jarrut, vetarit, kynkät ja kelkka) 300lla ja 240€ taisin siitä saada useamman kuukauden jälkeen. Perä jäi omaan käyttöön.
Tämä oli siis kunnostusta vailla oleva setti, mutta kuitenkin "toimivasta" autosta irroitettu.
Typ210 perän kanssa kehtaa kyllä pyytää huomattavasti enemmän.e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
Comment