Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 518i (e28)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuhKu
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 227
    • Etelä-pohjanmaa

    BMW 518i (e28)

    Juu, eli olen tuumaillut josko hommaisi ympärivuotiseen käyttöön tämmösen 518i:n. Vuosimallia kaavailin jotakuinkin 85-87 väliltä ja miksei tietysti vanhemmatkin jos ei puhkimäräntyneitä/ loppuun näännytettyjä. Bavaria-varustus olisi pelkkää plussaa. Eli jos jollakulla olisi käyttökokemusta, niin hyviä kuin huonojakin, ja vieläpä vaivautuisi vastaamaan kyseistä "moperista" innostuneelle. Vastauksia odotan tietty näihin kulutettuihin kysymyksiin eli:

    - Onko jotain "tyyppivikoja"
    - Koneen kestävyys, meneekö vaivatta >250000km
    - Ruostuuko muistakin ihanteellisista paikoista kuin konehuoneesta iskarin kiinnityksen takaa
    - Kulutus, kilometrit kuluu pääasiassa työmatka-ajoon

    Eli siinä nyt muutama, jos mieleen tulee muutakin niin kaikki on tervetullutta..Eli kannattaako kyseistä autoa hankkia "jokapaikanhöyläksi", mikään tuning-aihio tästä ei todellakaan tule

    Kiitoksia jo tähänastisista vastauksista!
    Last edited by JuhKu; 25-07-2005, 22:24.
    - A professional painter DOES NOT get "RUNS"--They are called "FLOW CHECKS." -
  • Tohtori
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 560
    • Kirkkonummi #02400

    #2
    katso http://www.btcf.fi/forum/showthread....&highlight=518
    E39 528iA Touring "Oxford Grün"
    E34 525iA Touring "Schwarz II"

    Ex.
    M-Technic 2 325i "Delphin Metallic"

    Comment

    • Rolli
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1067
      • Kausala city

      #3
      Perus ruostekohdat taitaa olla.
      -Helmat tunkin nostokohdista.
      -etujalkatilat.
      -etutolppien yläpäästä.
      -varapyöränkotelosta.
      -ovien alareunat.
      E34 530d -94 M-Sport

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎