Announcement

Collapse
No announcement yet.

E28 takakontin lukko

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • designed
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 367
    • Turku

E28 takakontin lukko

Tulipa tuossa lukkopesää irroitellessa mieleen, että jos lukossa onkin niin perustavanlaatuinen vika kuin se, että se on sarjoitettu eri avaimelle (avain kyllä tuntuu menevän sinne mutta kun ei käänny niin ei käänny) niin voiko sen itse sarjoittaa uusiksi vai pitääkö tilata uusi lukko jostain vai mitähä?

Tosin olisikohan kyse ihan kunnon jumiutumisesta kun keskuslukkokaan ei jaksa lukkoa sulkea (jumahtanut malliin "auki").
    Ex: E28 520i, E21 316 Baur, E39 523iA
  • Laakeri
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 983
    • Rovaniemi

Itse tietty voit yrittää sen sarjoittamista, mutta en suosittele yrittämään ilman lukkosepän koulutusta. Itse sarjotin kaks lukkoa paikallisessa lukkoliikkeessä, hyvät tuli ja hintaa kerty per lukko 30euroa. Hinta on ihan sikahalpa nähden työhön, tuohon sisälty jouset ja haitat mitä ne sinne joutu laittamaan ja aikaa työhön oli mennyt jotain 3-5h.
    E34 S38B38
    E36 S50B30us hx52 ->M50B32
    2gen RAM 5.9 cummins

Comment

• designed
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 367
      • Turku

Ok, tänks. Pitää varmaan silti yrittää tsekata ensin onko se vaan jumissa se lukko.

Comment

• Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

Mä oon sarjoitellut ite, kattoo vaan siitä avaimesta millainen pitää tulla. Vaaitii hiukan aikaa ja kärsivällisyyttä.

Kato eka mikä jumissa, pitäis k-lukon sulkea se kummiskin.

Comment

• designed
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 367
          • Turku

Kiikuttelenpa lukkosepälle kuitenkin, ei tuota uskalla lähteä purkamaan.

Tuli vaan se mieleen, että koska molemmat avaimet ovat kopioita eikä orggiksia ole näkynyt niin mitäpä jos kopiot on teetetty mahdollisesta huoltoavaimesta ja sitten syystä tai toisesta keskuslukko jumii. Noh, sen kuulee sitten kun saa lukon asiantuntijalle.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎