Sopiiko jonkun muun mallin puslat e28:siin. Etu reaktiotankoihin tarttisi saada paremmat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitkä puslat sopii E28 reaktiotankoihin
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw MasterSopiiko jonkun muun mallin puslat e28:siin. Etureaktio tankoihin tarttis saada paremmat...
BMW Rennsport Racing Motorsport ClubBMW Kilpaurheilu Kilpailu Moottoriurheilu Kerho.
Ach so, je mehr, desto besser!sigpic
-
-
Originally posted by t-raceEnpä kehtaa ETK:ta aukaista. Tuskin noissa vakiopuslissa on niin suuria eroja, että kannattaisi ruveta soveltamaan. Hommaa suosiolla vaikka Powerflex:in uretaanipuslat. Eikös uuteekki ainakin noita kauppaa.
http://www.uutekki.com/
Comment
-
-
Niin kumpia tukivarsia tarkoitit tuolla reaktiotangolla? Niiden etummaisten tukivarsien puslat ovat e28:ssa samat kuin e24, e31, e32 ja e34. Joten niihinhän saa powerflexiltä puslat. Takimmaisten tukivarsien puslat ovat e28:ssa aivan omansa. Näin ainakin ETK väittää... Uskoisiko tuota.
Ainahan voi hakea kaupasta PUR-tankoa ja laittaa sorvaten.BMW Rennsport Racing Motorsport ClubBMW Kilpaurheilu Kilpailu Moottoriurheilu Kerho.
Ach so, je mehr, desto besser!sigpic
Comment
-
-
750i puslia voi käyttää E28-malleissa taaksepäin suuntautuvien tukivarsien takapuslina alla ilmenevästi koneistettuina. 750-puslat ovat hydraulisesti vaimennetut ja siten paljon tukevammat.
Modifikaatiolla saadaan kuriin varsinkin kovissa jarrutuksissa esiintyvä keulan ja ohjauksen vispaaminen. Siis jos levyt esim. hieman kierot, aiheuttaa väljyys/orkkisosan pehmeys noissa puslissa jarrutuksissa tuon levyvärinän moninkertaistumisen. Etuakselisto "nojaa" jarrutuksissa noihin pusliin.
Jos en ihan väärin ETK:ta tulkinnut, maksaa 750-puslat n. 60e kpl. Esim. E28 M5 (sama 535i ja jotkut 520i) maksaa n.60e pari.
Lainaus tuolta: http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums.../971940-1.html
"The Upper control arm bushings usually are the cause of shaking as they take a great deal of abuse under breaking. The 750 bushings are a common upgrade but the shutter can also be the result of the failure and wear out of other suspension components including warped rotors, bent/ out of round wheels etc.
The E32 750 bushings follow part number 31 12 1 136 607. The 58 mm E32 750 bushings must be modified to properly fit the E28 5 series. The 58 mm diameter is unchanged from that of the standard E28/ E24 thrust arm bushings (part number 31 12 9 058 819) though the 56mm wide aluminum section of the E32 750 bushing mist be modified down to 50mm. Additionally the 48mm out steel shell should be modified to 43mm.""Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Comment
-
Comment