Announcement

Collapse
No announcement yet.

E28 ilmastoinnin jälkiasennus kysymyksiä..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • full
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1214
    • Tampere

E28 ilmastoinnin jälkiasennus kysymyksiä..

Noniin. aiheesta koitin searchillä kaivaa mutta ei löydy niin ei löydy..
    Autoa ollaan kovaa vauhtia saamassa ajokuntoon vaikkakin ensikesän helteille tuleepi vasta ajoon. mukavuutenahan tästä löytyy kattoluukku, veivattavat ikkunat ja puhallin joilla ei todellakaan tee helteellä yhtään mitään.

Ilmastoinnin tarpeessa siis ollaan eikä kompuran paikalta ainakaan sellaista löytynyt joten mitäpä tähän hommaan tarvitsisi?

- kompura
    - elektroniikkaosaa?
    - jäähdytin?

kertokaapa tällaisia asioita ja myös asennusvaiheista hieman. jos joltain löytyy esimerkiksi asennuskuvia eikä haittaa vaikka kuvat olisi otettu e34, e30, e32 malleista kun ovat aikalailla samanlaista tavaraa
    BMW M535iA -86
    Volvo V90 -18
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Originally posted by full
    puhallin joilla ei todellakaan tee helteellä yhtään mitään.
    Miksei tee? Osta uusi! Mulla ainakin tulee 80km/h vauhdissa raitisilma suulakkeista puhallin o asennossa niin paljon KYLMÄÄ ilmaa, että tukka heiluu. Ei tartte ilmastointia e28:ssa. Tai minä en ole koskaan tarvinnut. Kaikki on aina kehunut tätä raitis ilma systeemiä loistavaksi kesä helteillä. Kalvoa ikkunaan niin viilenee lisää.

Comment

• jani73
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 4338
      • Turku

Parkkituuletus.

Ja jos E28 vaan millään saa sellaista varustetta kuin parkkituuletus, niin kannattaa tosissaan harkita. Sen kun ohjelmoi tunnin ennen liikkeellelähtöä puhaltamaan raitista ilmaa autoon, niin kyllä kelpaa istahtaa penkille.

Ennen tuon asennusta omaan E34, kotimatkat töistä oli pahimmillaan aika tuskaa, kunnei auto meinannut viiletä millään sisältä vaikka oli puhaltimet täysillä.

Comment

• designed
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 367
        • Turku

Originally posted by Bmw Master
        Miksei tee? Osta uusi! Mulla ainakin tulee 80km/h vauhdissa raitisilma suulakkeista puhallin o asennossa niin paljon KYLMÄÄ ilmaa, että tukka heiluu. Ei tartte ilmastointia e28:ssa. Tai minä en ole koskaan tarvinnut. Kaikki on aina kehunut tätä raitis ilma systeemiä loistavaksi kesä helteillä. Kalvoa ikkunaan niin viilenee lisää.
        Samaa mieltä, kattoluukku ja raitisilmaluukut kyllä korvaavat puuttuvaa ilmastointia aika hyvin. Mukavahan se toki olisi, tottunut uusien autojen kanssa työkseen pelatessa, mutta käsittääkseni jälkiasennuksessa on aika suuri työ ja ainoa kompurakin jonka olen nähnyt myynnissä oli pyynniltään 500e.
        Ex: E28 520i, E21 316 Baur, E39 523iA

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎