Vaihdoin tossa n. viikko sitten tutulta ostetun "hyvän" ja "vähän käytetyn" ( :roll: :roll: ) viskon kiinni kun oma vanha visko laski lämmöt punaselle asti ja oli silti ihan "löysä", ei tarrannu kiinni. (Pysähty sormilla nätisti..)
Mutta eipä tunnu kaverin visko olevan sen parempi: Ainakin lämpömittarin näyttäessä kohtaa 3/4 potkuriin voi vielä lyödä sormet väliin ja propelli pysähtyy heti! Samaten myöskin onnistuu tyhjäkäynnillä lämmittää kone suht nopeesti (käyttämällä 10-15min paikallaan ajon jälkeen..) vaikka punasen alarajalle asti. Ja varmaan ylikin jos ei järki tulis väliin.. Onko tämäkin visko siis paskana?? Kauppa on meinaan vielä peruttavissa ku on tuttu myyjä kyseessä.. Eihän tällasesta ole v**unkaan hyötyä mulle jos tää ei jäähdytä!
Pitääkö sen viskon tarrata missä vaiheessa kiinni? Keskellä mittaria vai vasta ylemmillä lämmöillä? Hitto vie kun kuulen jatkuvasti eri suunnilta asiasta eri mielipiteitä, toiset sanoo että tarraa jo mittarin keskellä ja toiset sanoo että vasta 3/4-lämmöillä jne.. :oops:
Mutta eipä tunnu kaverin visko olevan sen parempi: Ainakin lämpömittarin näyttäessä kohtaa 3/4 potkuriin voi vielä lyödä sormet väliin ja propelli pysähtyy heti! Samaten myöskin onnistuu tyhjäkäynnillä lämmittää kone suht nopeesti (käyttämällä 10-15min paikallaan ajon jälkeen..) vaikka punasen alarajalle asti. Ja varmaan ylikin jos ei järki tulis väliin.. Onko tämäkin visko siis paskana?? Kauppa on meinaan vielä peruttavissa ku on tuttu myyjä kyseessä.. Eihän tällasesta ole v**unkaan hyötyä mulle jos tää ei jäähdytä!

Pitääkö sen viskon tarrata missä vaiheessa kiinni? Keskellä mittaria vai vasta ylemmillä lämmöillä? Hitto vie kun kuulen jatkuvasti eri suunnilta asiasta eri mielipiteitä, toiset sanoo että tarraa jo mittarin keskellä ja toiset sanoo että vasta 3/4-lämmöillä jne.. :oops:
Comment