Löytyiskö joltain räjäytyskuvaa otsikon mukaseen vekottimeen tosta takakelkasta/apurungosta/mikä lie? Eli perän tuennasta siis.. Kuvassa/kuvissa tarvis näkyä ne renkaiden etupuolella olevat isot puslat ja se perän ja korin välissä oleva vaimennuskumi. Pistäkäähän kuvaa jakoon!

Takakelkan räjäytyskuva E28 528i ´84

Collapse

X
- 

En ole edes pakettia vielä avannut, joten en edes tiedä onko siellä edes vaihdelaaatikkoa sisällä.Originally posted by sqxoJaa etkö lisännytkään sitä vasta myöhemmin? Varmaan jäi sit latautumatta ekalla kerralla.. :oops:
Petteriu: Ootko saanu muuten siitä mun vanhasta Getragista mitään hyödyllistä tehtyä? :shock:
Ja kyllä, myönnetään; lisäsin tuon toisen kuvan kuvan myöhemmin, joten ei kannata syyttää nettiliittymää.
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
 - 

Kiirettä pitää.. Kyllä sielä Getrag on jos ne vaan anto sulle oikean paketin sielä Matkahuollossa! :wink:Originally posted by petteriuEn ole edes pakettia vielä avannut, joten en edes tiedä onko siellä edes vaihdelaaatikkoa sisällä.
No huh! Mä jo aattelin että aivojen kalkkeutuminen on alkanu mulla jo aika nuorella iällä.. :lol:Originally posted by petteriuJa kyllä, myönnetään; lisäsin tuon toisen kuvan kuvan myöhemmin, joten ei kannata syyttää nettiliittymää.
Petteri
Comment

Comment