Moro,
Osaisiko kukaan kertoa käykö 524td pakoputki suoraan 520i:stä (e28 vm.-86)dieselöityyn koriin. Nyt näyttäisi alla olevan itse rakenneltu versio. Siinä on ainakin kiinnikkeitä hitsailtu putkeen muutamaan paikkaan. Käsitykseni mukaan myös keski- ja takapönttö pitäisi olla erillisiä paloja, mutta näkyy tuossa minulla olevan yhtä rautaa.
Kyselen siksi kun takapönttö pitäisi vaihtaa, mutta ei viitsisi turhaan ostaa keskimmäistä, joka on hyvässä kunnossa. Eli jos tarvii kuitenkin hitsailla, niin sitten hitsaa sen takimmaisen pöntön kiinni samalla. Mutta jos taas menee heittämällä paikoilleen niin ostaa sitten sen keskimmäisenkin ja säästää hitsaamisen vaivan/hinnan. (en siis omista hitsauslaitteita)
Ja kun nyt aloin kirjoittelemaan, niin vihjatkaapa millaisia hitsauslaitteita kannattaisi katsella satunnaisia auto- ja muita pikkuhommia ajatellen. Kohtuu hinta tietty, mutta kuitenkin sellainen millä aloittelijakin saa jotain aikaiseksi. Biltema varmaan kierretään kaukaa...
-Jonttu
Osaisiko kukaan kertoa käykö 524td pakoputki suoraan 520i:stä (e28 vm.-86)dieselöityyn koriin. Nyt näyttäisi alla olevan itse rakenneltu versio. Siinä on ainakin kiinnikkeitä hitsailtu putkeen muutamaan paikkaan. Käsitykseni mukaan myös keski- ja takapönttö pitäisi olla erillisiä paloja, mutta näkyy tuossa minulla olevan yhtä rautaa.
Kyselen siksi kun takapönttö pitäisi vaihtaa, mutta ei viitsisi turhaan ostaa keskimmäistä, joka on hyvässä kunnossa. Eli jos tarvii kuitenkin hitsailla, niin sitten hitsaa sen takimmaisen pöntön kiinni samalla. Mutta jos taas menee heittämällä paikoilleen niin ostaa sitten sen keskimmäisenkin ja säästää hitsaamisen vaivan/hinnan. (en siis omista hitsauslaitteita)
Ja kun nyt aloin kirjoittelemaan, niin vihjatkaapa millaisia hitsauslaitteita kannattaisi katsella satunnaisia auto- ja muita pikkuhommia ajatellen. Kohtuu hinta tietty, mutta kuitenkin sellainen millä aloittelijakin saa jotain aikaiseksi. Biltema varmaan kierretään kaukaa...
-Jonttu
Comment