Eli kun autolla lähtee kylmänä liikenteeseen ja kone alkaa lämmentä, niin juuri enne kuin tuo lämpömittari saavuttaa ihanne tilansa (puoli välissä keskellä tikku pystyssä) niin alkaa järjetön vatkaaminen ja tärinä ja sitten kun koneen lämpötila ylittää hieman yli puolivälin niin se loppuu ja matka jatkuu tasaisena aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut...Pystyy ajelemaan ihan mitä nopeuksia tahansa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 520i Aut. vm-84 Vatkaa....
Collapse
X
-
E28 520i Aut. vm-84 Vatkaa....
Alla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.htmlTags: None
-
-
E28 520i
Niin kyllä tuo vaeltelee lämpimänä tyhjäkäynnillä sekä myös kylmänä... Pää ongelma on se että moottorin ollessa viellä viileä ennenkuin se lämpenee ihanne lämpötilaansa se kesken ajon aivan yhtäkkiä alkaaa tärisemään ja vatkaamaan hurjasti ja se kestääyleensä 30sekunnista minuuttiin ja sitten se loppuu ja autolla on taas ihan normaali ajella.Alla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html
Comment
-
-
jep...
Vatkaa ja heiluu tyhjäkäynnilläkin kyllä..vaihdoi siihen just yhden vesi letkun joka vuosi se letku tuli sieltä vaihdelaatikon tyvestä kennon letkujen alapuolelta siihen pikku palikkaan jossa on kaksi muuta letkua kiinni ja joka sijaitsee siinä mekaanisen kaasuttimen alapuolella...Alla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html
Comment
-
Comment