Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e28 520i -84 ajotilapiirros tietoja??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e2882
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 1

Bmw e28 520i -84 ajotilapiirros tietoja??

Joku on varmaan tehnyt bemarista joskus ajotilapiirroksen. Mistä ihmeestä voisin löytää kyseisen auton OMINAISKULUTUSKUVAAJAN/SIMPUKKADIAGRAMMIN tai AUTON PAINOPISTEKORKEUDEN??? Sekä voimansiirron hyötysuhde olisi myös asiaa.

Kysyin jo maahantuojalta ja jälleenmyyjältä, mutta ei niiltä mitään apua saanut! Ja netistä ei sitten ikinä löydä mitään kun oikeasti tarttisi!! Oon varmaan 5 tuntia jo kattellu turhaa. Alakaa vituttamaha.

Mutta kyllä tällaiset tiedot olemassa pitäisi olla kuulemma.
  • Meisseli
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 1003
    • Kotka

Onko tämä ketju jo katsottu? http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=5308
    Eioo penaria alla enää.. :(

Comment

• jani1632
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 2243
      • Etelä-pohjanmaa

Originally posted by e2882 View Post
      Joku on varmaan tehnyt bemarista joskus ajotilapiirroksen. Mistä ihmeestä voisin löytää kyseisen auton OMINAISKULUTUSKUVAAJAN/SIMPUKKADIAGRAMMIN tai AUTON PAINOPISTEKORKEUDEN??? Sekä voimansiirron hyötysuhde olisi myös asiaa.

Kysyin jo maahantuojalta ja jälleenmyyjältä, mutta ei niiltä mitään apua saanut! Ja netistä ei sitten ikinä löydä mitään kun oikeasti tarttisi!! Oon varmaan 5 tuntia jo kattellu turhaa. Alakaa vituttamaha.

Mitenkään sen kummemmin piruilematta; otan osaa,kun joudut tuon ajotilapiirroksen tekemään:think

Kaikki "me" ollaan se joskus jouduttu tekemään..tai (painokelvotonta)....
      Tallin täytteet:
      E70 3.0d -09
      E34 540ia -94
      E39 520d -00
      E39 528i M-sport -00
      E60 520i -04
      E30 -86
      E61 520da -09

Comment

• Patrolli
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 552
        • Kempester

Originally posted by e2882 View Post

Auton painopistekorkeus muistaakseni arvioitiin, jos en väärin muista.. Ominaiskulutuskuvaaja kyllä pitää muistaaksen ite värkätä esim. tehtaan antamista arvoista laskemalla. Pari vuotta sitten tuli tehtyä tuo että ei paljoa muista..

Kyllä itsekin alkaa pikku hiljaa olla täynnä koko koulua, mutta se polku on kyllä jokaisen kahlattava itse.. Kirjastoista kannattaa yrittää etsiä tietoa.. Pelkästään netistä en ainakaan itse saa harj. töihin juuri mitää.. Onnea valitsemallesi tielle ...
        projekten:
        3xxTTiX e30 2d 6gang
        316 e30 2d ”kaljan auto”

Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
        Corsa A 1.2ässä
        trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
        TRX300 "Big Red"
        nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12

"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍