Probleemat:
- kuluttaa 20-25 l sadalla
- ei kulje mihinkään (E28 518 menee ohi melkein pakilla)
- käy ilmeisen rikkaalla ja sen takia käynti on "raskasta" ja nypyttävää
Tähän asti tehty:
- tarkistettu imuvuodot + uusittu alipaineletkuja
- tarkistettu alipainekalvojen ehjyys
- toimivasta autosta uusi boksi
- vaihdettu bensanpaineensäädin
- lisäilmaluisti tutkittu, ei toimi -> ohitettu
- säädelty ilmamäärämittaria ja kokeiltu toista samanlaista, ei vaikutusta
- tarkistettu puristuspaineet, ok
- uudet tulpat jakaja + pyörijä
- jako tarkistettu, on kohdallaan
1. Käynnin aikana kun nyppää kaasuläpän asentotunnistimen johdon irti, niin ei tapahdu mitään. Pitäisikö tapahtua?
2. Voiko ruiskua ohjaava lämpötila-anturi aiheuttaa viat?
3. Jarrutehostinko vuotaa, vaikka jarrut toimii hyvin?
- kuluttaa 20-25 l sadalla
- ei kulje mihinkään (E28 518 menee ohi melkein pakilla)
- käy ilmeisen rikkaalla ja sen takia käynti on "raskasta" ja nypyttävää
Tähän asti tehty:
- tarkistettu imuvuodot + uusittu alipaineletkuja
- tarkistettu alipainekalvojen ehjyys
- toimivasta autosta uusi boksi
- vaihdettu bensanpaineensäädin
- lisäilmaluisti tutkittu, ei toimi -> ohitettu
- säädelty ilmamäärämittaria ja kokeiltu toista samanlaista, ei vaikutusta
- tarkistettu puristuspaineet, ok
- uudet tulpat jakaja + pyörijä
- jako tarkistettu, on kohdallaan
1. Käynnin aikana kun nyppää kaasuläpän asentotunnistimen johdon irti, niin ei tapahdu mitään. Pitäisikö tapahtua?
2. Voiko ruiskua ohjaava lämpötila-anturi aiheuttaa viat?
3. Jarrutehostinko vuotaa, vaikka jarrut toimii hyvin?
Comment