Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW e28 1,8 kaasari, käyntihäiriö.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • benari
    Newbiemmer
    • Apr 2007
    • 17

    BMW e28 1,8 kaasari, käyntihäiriö.

    Eli auton kun käynnistää niin kierrokset hypää siihen 3500 rpm Sitten kun painaa kaasua ni koneen kierrokset laskee ja moottori sammuu. (tukehtuu)

    Epäilen ilmavuotoa, vaihdon kaasuttimen ja imusarjan välisen laipan mutta se ei auttanu. Kattelin myös niitä alipaineletkuja mutta ne näytii ehjiltä.
    Vika kyllä häviää kun ottaa ilmanputsarin pois ja laittaa käden kaasuttimen päälle, kierrokset laskee normaaliksi ja moottori vastaa kaasuun. :think Mutta jos joku osais kertoa mitä kannattais kattoa tai kertois jos itsellä on ollu samanlaisia ongelmia. Ettei tarvis jatkuvasti pitää kättä siellä konehuonees
    (e34 x 4)
    (e28 x 3)
    (e30 x 1)
    (e21 x 1)
  • keksa23
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 100
    • Lapijoki central

    #2
    Imuvuoto..

    Voipi olla jarrutehostajan takaiskuventtiili rikki tai siinä letkussa vuoto,nää on nyt vaan heittoja....ja sitten viimeisimpänä itse jarrutehostajan kalvo.

    Comment

    • benari
      Newbiemmer
      • Apr 2007
      • 17

      #3
      Kiitoksia vinkeistä. Täytyykin tutkia noi.
      (e34 x 4)
      (e28 x 3)
      (e30 x 1)
      (e21 x 1)

      Comment

      • TomiK
        Bimmer Rookie
        • Apr 2007
        • 125

        #4
        Eräässä patongissa oli samantapaista ongelmaa, siitä oli mennyt imusarjan tiiviste. Sekin oli muuten 5 -sarjaa...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎