Announcement

Collapse
No announcement yet.

E28 nykii, itsme again

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Brawler
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2005
    • 1093
    • Mynämäki

    E28 nykii, itsme again

    Eli jälleen on ongelmia saman auton kanssa, pitäisi kai viedä paaliin ja hankkia elämä.

    Eli moottori käy tyhjäkäyntiäkin nyt epävakaasti, ja ajaessa n. 3000-4000kierroksen kohdalla alkaa nykimään ja seosmittari heittää laihalle(saattaa myös johtua pakokaasuvuodoista joita on paljon). Uusittu on virranjakajan kansi ja pyörijä, tulpat sekä nyt viimeisimpänä bensansuodatin.

    Huomenna olisi tarkoitus koittaa ottaa bensat pois ja uudet tilalle, ja jos ei auta niin tankki pois ja uusi tilalle. Nämä sen takia koska vika ilmeni sen jälkeen kun olin tankannut 98bensiiniä 40litraa ja ehtisin ajaa taajamaa n, 0,5km jonka jälkeen rajoitus nousi ja kiihdyttäessä huomasin vian.

    onkos mitään tyyliä miten voisi testata onko b.pumppu kunnossa?

    Kysyy epätoivoinen maalta

    VW Bora 2.0 '99
    UrS4 230hp + alv 22%+more...
    E21 315 '83 future chassis for turbo engine
    E28 518i '86

    -Turku Connection-
  • Vee-eit
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 709
    • Turku

    #2
    Imuvuoto...
    Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

    Comment

    • full
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 1214
      • Tampere

      #3
      ilmaa menee ilmamäärämittarin ohi jostain jolloin vetelee laihalle.. kuten edellä. imuvuoto.
      BMW M535iA -86
      Volvo V90 -18

      Comment

      • Brawler
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2005
        • 1093
        • Mynämäki

        #4
        omastas mielestä kaikki letkut on katsottu ja reikiä ei löytynyt. bensapaineen säätimen letku oli hapertunut poikki, ja se uusittiib nutta ei auta.


        Tuossa vielä kuva imm:n sisältä, onko tuo kulunut jo liikaa? Ja mitenkä tuon toimimisen voi mitata. Mittasin korjausoppaan mukaan, ja kun olisi pitänyt kasvaa tasaisesti, niin se nousi ja laski vain vuorotellen.
        Last edited by Brawler; 15-06-2007, 18:58.

        VW Bora 2.0 '99
        UrS4 230hp + alv 22%+more...
        E21 315 '83 future chassis for turbo engine
        E28 518i '86

        -Turku Connection-

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Originally posted by Brawler View Post
          Tuossa vielä kuva imm:n sisältä, onko tuo kulunut jo liikaa? Ja mitenkä tuon toimimisen voi mitata. Mittasin korjausoppaan mukaan, ja kun olisi pitänyt kasvaa tasaisesti, niin se nousi ja laski vain vuorotellen.
          Jännitteen mittaus IMM:sta on ainoa oikea tapa todeta sen toimivuus, ohjeita löytyy haulla.

          Koitas muuttaa että kärjet hankaa neitseellissen pintaan, eli tuohon tapaan.

          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • Brawler
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2005
            • 1093
            • Mynämäki

            #6
            Jännitteen? korjausoppaassa käskettiin ohmeja mittailla.

            VW Bora 2.0 '99
            UrS4 230hp + alv 22%+more...
            E21 315 '83 future chassis for turbo engine
            E28 518i '86

            -Turku Connection-

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by Brawler View Post
              Jännitteen? korjausoppaassa käskettiin ohmeja mittailla.
              http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...19&postcount=5
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎