mullapas onki 518 ja 520 eikä kummankaa mittarsitos mitää häikkää 8)
Omassa mittaristossa on juotettu PATTERIkotelo suoraan piirilevylle, kotelossa kameran akkupatterit. Hyvin toimii, jos tulee ongelmia, niin sinne on helppo tökätä toiset ladatut PATTERIT. Näinhän aidossa PATTERIautossa tuleekin olla... Huoltovalojoulukuusen tosin olen pimentänyt pysyvästi kun sen tuike on 98% ajasta aika häiritsevää...
Ihan kuin tässä haiskahtaisi pieni vittuilu. Olen varmaan väärässä ja kuvittelen asioita kahdeksan promillen kännissä kolmen kaljan jälkeen, mutta silti yhdistän tämän johonkin toisella foorumilla käytyyn keskusteluun...
Liittyikö siihen numerot nolla ja kaksi, mutta toisella kielellä
Joo tommonen on itelläkin harkinnan alla.
Jekku nimi merkkinen kaveri omisti tommosen vähän aikaa sitten.
Ja sainpa tommosella pikku lenkin heittääkin. Tais muuten olla 518i.
Olihan siinäkin mittari vähän aikaa paskana.Mukava oli ajella Muhoksen kupeesta Ouluun kun ei nopeus mittari toiminu.
Ja vääntöä vaati kun laiton parkkiin mutta kaikkeen tottuu.
Onko muuten kova homma laittaa tohon jälki asennuksena ohjaus tehostin.
Sori jos on kirjotus virheitä. Mutta alkaa toi kaljan kittaaminen jo vaikuttaa.
kokemuksia 520i -82 mallista.
huonoa:
kolisee joka puolelta, korjauksista huolimatta, tai niistä johtuen :juo
bensatankki voipi vuotaa
mittaristo toimii heikosti. ei haittaa, kuhan muistaa tankata vähintään 500 kilsan välein.
varusteet harvinaisia
ruostuu kuten muutkin parikymppiset autot, ei erityisen paha.
hyvää:
luotettava
pikkukoneeksi ihmeen sitkeä putkutin. kiva ajaa kaupungissa.
hiljainen, ei nitise. ei suhise
halpa hankkia ja varaosiakin löytyy vielä suht kivasti.
kuulemma talvella lämmin. on myös yksilöitä jotka eivät ole.. (kts. lämppärin kennon vaihto)
hyvillä renkailla pääsee talvellakin ettepäin, mutta onhan se takaveto, joten ei siltä ihmeitä kannata odottaa.
omalla vähällä kokemuksella sanoisin vielä että on E30:stä paremmin tehty auto.
Ylinopeudesta alinopeuteen: -myyty harrasteautot. tilalla tuli harraste traktorit-
kokemuksia 520i -82 mallista.
huonoa:
kolisee joka puolelta, korjauksista huolimatta, tai niistä johtuen :juo
bensatankki voipi vuotaa.
No noi nyt ei taas koske yleisesti tuota E28 koria...
paitti tankki taitaa kerätä kakkee sinne päälle ja sitten se ajan myötä happanee. ja tottakai kolinoista pääsee eroon jos ostaa uusia osia eikä hyviä vähän käytettyjä
hyvillä renkailla pääsee talvellakin ettepäin, mutta onhan se takaveto, joten ei siltä ihmeitä kannata odottaa.
Eikähän se ole taidoista kiinni, jos jää paikoilleen...
...ei herneitä. Nuo on mun mielepiteitä...
ja sitten kaupungin aurauksesta ja omasta kyvystä valita loistava parkkiruutu..
Ylinopeudesta alinopeuteen: -myyty harrasteautot. tilalla tuli harraste traktorit-
Jepjep. Kävin sitten eilen katsomassa ja kojeajamassa kyseisen henkilönsiirtimen, ja olihan tuo aivan helvetin asiallisen olonen kärry. Tänään tai huomenna sitten ehki hakemaan pois. :o
EDIT: Vieläkö joku viittisi valaista tyhmää ja kertoa että millä jaolla tuon vanteet ovat?
No juu, kannattais kyllä harkita vähän suurempi koneista..520i on jo eri rouhee peli vrt 518i..eikä hinnassakaan ole juuri eroa..528i:ki saa jo aika edullisesti..kaveri möi just omansa 1000e eikä ollu mitenkään erityisemmän huonossa kunnossa..ku ottaa huomioon että kyseessä oli 20v vanha auto.
Ruostetta löytyy nuista tavallisimmista paikoista..yleensä aika reilusti jos vaan on päästetty kerran ruostumaan.
+ sika tilava
+ pissiksien suosikki peli .. :lol:
+saa aika pienellä jammailulla räyhäkän näkösen
+moottoreissa laaja skaala
Kovin pahaa sanottavaa mulla ei oikeen oo..kuten jo edelle mainitsin niin mitään uusiahan nämä e28 eivät ole joten vikoja saattaa ilmetä mitä ihmeellisimmissä muodoissa sen enempää yleistämättä.
Comment