Announcement

Collapse
No announcement yet.

sähköikkunat e28

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hessu06
    Newbiemmer
    • Jul 2007
    • 5

sähköikkunat e28

Availin tuossa ovia uudesta kesäpelistäni kun olin kuullut villiä huhua että olis keskuslukko, ja sieltähän se löyty ei vaan tule jostain syystä virtaa ohjausyksikölle. Samalla huomasin että ovissahan on valmiit piuhat sähkölaseille. Onkos kellään kokemusta siitä että onkos miten vaikea/kallis asennus? joutuu varmaa nostimet ostamaan yms.? Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
  • kaol
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 5007
    • Ilmajoki

Originally posted by hessu06 View Post
    Onkos kellään kokemusta siitä että onkos miten vaikea/kallis asennus? joutuu varmaa nostimet ostamaan yms.? Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
    Eipä taida kannattaa laittaa sähkölaseja, jos ei ole olemassa autoa, josta tarvittavat kikkulat saa irroittaa. Asennus ei ole vaikea, mutta hieman hidas. Ja hintahan riippuu osien hinnasta.
    Kokeilemalla se selviää...

Comment

• hessu06
      Newbiemmer
      • Jul 2007
      • 5

jepjep. Niin vähän ajattelinkin. Pitänee siis ruveta romiksilta ettimään luovuttaja-autoa. Kovin vaan tuppaa oleen harvassa nuo e28 sähköikkunoil. Mitäs kaikkee härpäkettä sinne niiku sit tarttis?

Comment

• crockett
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 1295
        • Ilomantsi

Nostimet oviin, johtosarja lattiamaton alle, katkaisimet ja rele. nuo pitäisi riittää.

*e30 cabriolet*
        *Hailuksi*
        *ex e30 325i m50*
        *ex e30 5/88 pics*
        Ostan e30 osaa

Myytävänä e30 osaa

Comment

• kaol
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 5007
          • Ilmajoki

Originally posted by crockett View Post
          Nostimet oviin, johtosarja lattiamaton alle, katkaisimet ja rele. nuo pitäisi riittää.
          Ja näiden lisäksi ainakin keskikonsoli, ellei halua tehdä reikiä reiättömään konsoliin (minä en haluaisi).
          Kokeilemalla se selviää...

Comment

• full
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2005
            • 1214
            • Tampere

Itse ostin saksan ebaystä sähkönostimet..

mukana tuli itse nostimet sekä kaksi nappia..

asennus oli kohtuu helppo heti kun löysin kaavioita.. näitähän sitten löyty jos jonkinlaista mutta kun romujen mukana ei tullu minkäänlasita relettä tai vikavirtasuojaa eikä myöskään johtosarjaa niin teinpä itse.. piuhaa meni ihan kivasti. tämän lisäksi apicoja sekä sulake

kaksi vuotta on pelannut kuin unelma. en vain tiedä onko näissä vehkeissä edes releitä käytetty. tarkoitan että e28:ssa ei ole ikinä ollut mitään ns. pitopiiriä joka avaisi itsestään ikkunat.

Niin ja hintaahan näille kertyi saksasta yhteensä 50e posteineen.. 25e maksoin itse nostimista ja napeista

EDIT täältähän näitä löytyi.. http://cgi.ebay.de/2-ELEKTRISCHE-FEN...QQcmdZViewItem
            Last edited by full; 05-07-2007, 21:33.
            BMW M535iA -86
            Volvo V90 -18

Comment

• crockett
              BTCF Member
              • Aug 2002
              • 1295
              • Ilomantsi

Originally posted by kaol View Post
              Ja näiden lisäksi ainakin keskikonsoli, ellei halua tehdä reikiä reiättömään konsoliin (minä en haluaisi).
              reiät tekee kätevästi mattoveitsellä. ainakin e30:ssä keskikonsolin sisäpuolella näkyy "rajat" joiden mukaan on helppo tehdä reiät.

*e30 cabriolet*
              *Hailuksi*
              *ex e30 325i m50*
              *ex e30 5/88 pics*
              Ostan e30 osaa

Myytävänä e30 osaa

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢