Availin tuossa ovia uudesta kesäpelistäni kun olin kuullut villiä huhua että olis keskuslukko, ja sieltähän se löyty ei vaan tule jostain syystä virtaa ohjausyksikölle. Samalla huomasin että ovissahan on valmiit piuhat sähkölaseille. Onkos kellään kokemusta siitä että onkos miten vaikea/kallis asennus? joutuu varmaa nostimet ostamaan yms.? Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sähköikkunat e28
Collapse
X
-
Originally posted by hessu06 View PostOnkos kellään kokemusta siitä että onkos miten vaikea/kallis asennus? joutuu varmaa nostimet ostamaan yms.? Kiitos vinkeistä jo etukäteen.Kokeilemalla se selviää...
-
-
Itse ostin saksan ebaystä sähkönostimet..
mukana tuli itse nostimet sekä kaksi nappia..
asennus oli kohtuu helppo heti kun löysin kaavioita.. näitähän sitten löyty jos jonkinlaista mutta kun romujen mukana ei tullu minkäänlasita relettä tai vikavirtasuojaa eikä myöskään johtosarjaa niin teinpä itse.. piuhaa meni ihan kivasti. tämän lisäksi apicoja sekä sulake
kaksi vuotta on pelannut kuin unelma. en vain tiedä onko näissä vehkeissä edes releitä käytetty. tarkoitan että e28:ssa ei ole ikinä ollut mitään ns. pitopiiriä joka avaisi itsestään ikkunat.
Niin ja hintaahan näille kertyi saksasta yhteensä 50e posteineen.. 25e maksoin itse nostimista ja napeista
EDIT täältähän näitä löytyi.. http://cgi.ebay.de/2-ELEKTRISCHE-FEN...QQcmdZViewItemLast edited by full; 05-07-2007, 21:33.BMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostJa näiden lisäksi ainakin keskikonsoli, ellei halua tehdä reikiä reiättömään konsoliin (minä en haluaisi).
Comment
-
Comment