Eli 518 kyseessä. Kaupungissa ajettaessa ja moottoritiellä jos nopeus nousee yli 110km/h niin lämmöt nousevat melkeen punasen rajalle mutta ei kuitenkaan yli siitä/keitä. Kaikessa muussa ajossa normaalisti keskellä. Omat veikkaukset: termostaatti ei aukea kokonaan tai viskossa vikaa. Vesipumppu on ihan uus että siitä ei ainakaan johdu. Missä vika?
E28 nostaa lämpöjä kummasti??
Collapse
X
-
Mikäköhän siinä on kun useamman tapauksen kuullut, jossa vesipumpun uusimisen jälkeen hajoaa termostaatti. Olisiko niin tarkkaan laskettu, että molemmilla sama kestoikä?Originally posted by Jaakko P View PostEli 518 kyseessä. Kaupungissa ajettaessa ja moottoritiellä jos nopeus nousee yli 110km/h niin lämmöt nousevat melkeen punasen rajalle mutta ei kuitenkaan yli siitä/keitä. Kaikessa muussa ajossa normaalisti keskellä. Omat veikkaukset: termostaatti ei aukea kokonaan tai viskossa vikaa. Vesipumppu on ihan uus että siitä ei ainakaan johdu. Missä vika?
-
Originally posted by Jaakko P View PostOmat veikkaukset: termostaatti ei aukea kokonaan.Maantienopeuksissa ei viskotuuletin tapaa tarrata kiinni, eli se on suljettu pois - tosin saattaa olla rikki, jos ei ota kiinni kaupunkiajossakaan. Eli jäljelle jää termostaatti ja tukkeutunut syyläri. Onhan kone ilmattu hyvin...Originally posted by Jaakko P View PostMutta tässä on nyt kuitenki sellane tilanne että teki tota jo enne vesipumpun vaihtoa. Eli vissiin pitäs se termariki vaihtaa?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Jaahas sitten oon ilmeisesti saanut väärää infoa koska mulle sanottiin ettei tota m10:ppiä tartte ilmataOriginally posted by kaol View PostMaantienopeuksissa ei viskotuuletin tapaa tarrata kiinni, eli se on suljettu pois - tosin saattaa olla rikki, jos ei ota kiinni kaupunkiajossakaan. Eli jäljelle jää termostaatti ja tukkeutunut syyläri. Onhan kone ilmattu hyvin...
Uus syyläri ois takakontissa että täytyy vissiin vaihtaa se ja hommata termostaatti myös. Jos ei vieläkään si sitte pakko olla visko. Sen jälkeen onki kaikki mahollinen vaihettu
Comment
-
Eipä sitä suuremmin tarviikkaan, mutta kyllä siitäkin on hyvä letkuja puristella. Jos auto nostaa maantienopeuksissakin lämpöjä, niin vika ei ole viskossa.Originally posted by Jaakko P View PostJaahas sitten oon ilmeisesti saanut väärää infoa koska mulle sanottiin ettei tota m10:ppiä tartte ilmata
Uus syyläri ois takakontissa että täytyy vissiin vaihtaa se ja hommata termostaatti myös. Jos ei vieläkään si sitte pakko olla visko. Sen jälkeen onki kaikki mahollinen vaihettu
Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment