Announcement

Collapse
No announcement yet.

e28 520i ei ota kierroksia...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • germaania
    Newbiemmer
    • Jul 2007
    • 2

e28 520i ei ota kierroksia...

olen yrittänyt etsiä joka paikasta vaan tämmöseen vikaan en ole törmännyt, eli auto on -84 e28 520i. vika on että ei ota kylmänä kierroksia ku jotain 3000 ja sitten alkaa semmonen katkominen että tuntuu et moottori tulee syliin, lämpimänä kiertää jonnekkin 2000-2500 kierrokseen ja sama homma alkaa taas
    olen vaihtanut tulpat, virranjakajan kannen, pyörtimen, kaikki alipaineletkut ja ilmamassamittari on melkein uusi! mikä ihme tässä oikeen on vikana? tyhjäkäynti on 750 kierrosta eikä yritäkkään sammua ja käy tasaisesti. kierroksia kun nostaa sillain et alkaa katkomaan ni käyttelin tulpanjohtoja vuoronperään irti ja ei mitään vaikutusta käyntiin, yhtä huonosti röpeltää ku kierrokset nousee ja kun kone on kunnolla lämmin ni kaasupolkimeen ei edes voi koseka ku heti alkaa katkomaan. mutta tuo ihmetyttää ku tyhjäkäynti on tasaista kylmällä ja kuumalla koneella??
    oiskohan jollain muulla ollu samanlaisia ongelmia ja mikä avuksi??
  • Cojootti
    Bimmer Rookie
    • May 2007
    • 155

Originally posted by germaania View Post
    olen yrittänyt etsiä joka paikasta vaan tämmöseen vikaan en ole törmännyt, eli auto on -84 e28 520i. vika on että ei ota kylmänä kierroksia ku jotain 3000 ja sitten alkaa semmonen katkominen että tuntuu et moottori tulee syliin, lämpimänä kiertää jonnekkin 2000-2500 kierrokseen ja sama homma alkaa taas
    olen vaihtanut tulpat, virranjakajan kannen, pyörtimen, kaikki alipaineletkut ja ilmamassamittari on melkein uusi! mikä ihme tässä oikeen on vikana? tyhjäkäynti on 750 kierrosta eikä yritäkkään sammua ja käy tasaisesti. kierroksia kun nostaa sillain et alkaa katkomaan ni käyttelin tulpanjohtoja vuoronperään irti ja ei mitään vaikutusta käyntiin, yhtä huonosti röpeltää ku kierrokset nousee ja kun kone on kunnolla lämmin ni kaasupolkimeen ei edes voi koseka ku heti alkaa katkomaan. mutta tuo ihmetyttää ku tyhjäkäynti on tasaista kylmällä ja kuumalla koneella??
    oiskohan jollain muulla ollu samanlaisia ongelmia ja mikä avuksi??
    Sytkässä se vika luultavammin piilee. Oisko sytkän ohjainyksikkö! Voipi kyllä muuten olla polttoaineen paineentasaajakin/säädin. Löydätkö polttoaineen jakotukin päästä sellaisen "alipainekellon" näkösen mötikän? Siinä pitäisi olla kiinni pieni letku. Ota irti ja jos sieltä tulee hiukan bensaa on se silloin rikki.

Comment

• germaania
      Newbiemmer
      • Jul 2007
      • 2

oon aika tarkkaan tutkinu tuon polttoianepuolen ja itsekkin luulisin et se vika on sytytysyksikössä. mutta missä se sytytysyksikkö tässä mallissa on kun ei ole aiemmin tarvinnut mihinkään bemariin vaihtaa??

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎