Announcement

Collapse
No announcement yet.

e28-e34 m20b20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peltivanne
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 32
    • forssa

    e28-e34 m20b20

    Eli käykö e34:seen e28:sin kone, molemmat m20b20. Ainoa ero taitaa olla ruiskussa sekä imusarja on vähän erilainen??
    Hommasin erään volvon ahtimen ja pitäisi asentaa se tohon e34:seen. Nurkissa on e28 jossa on 150tkm vähemmän ajettu kone
  • kaol
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 5007
    • Ilmajoki

    #2
    E28:ssa on käytetty samaa lohkoa, kuin E30-korimallissa ja tuohon lohkoon ei saa E34:n koneenkorvia -> ainut ongelma sulla on siis saada se kone kiinni.
    Rakentamalla uudet korvat saat kyllä koneen kiinni, mutta silloin lohkoon kohdistuu aika kova vääntö.

    Viisaammat varmaan kertoo, että saako rakennelmaa kestämään...
    Kokeilemalla se selviää...

    Comment

    • peltivanne
      Bimmer Rookie
      • Dec 2005
      • 32
      • forssa

      #3
      no entäs onko m50 tai m52 samoilla moottorin korvakkeilla kuin m20 e34:ssa jos sit ostaisi sellaisen jostain. tarjotkaa

      Comment

      • Mörökölli
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 1735
        • Turku

        #4
        Originally posted by kaol View Post
        ...silloin lohkoon kohdistuu aika kova vääntö.

        :think mitä tässä ajetaan takaa...?
        www.nenifab.com

        Comment

        • Torra
          Bimmer Rookie
          • Jan 2007
          • 55
          • Eurajoki

          #5
          Originally posted by kaol View Post
          E28:ssa on käytetty samaa lohkoa, kuin E30-korimallissa ja tuohon lohkoon ei saa E34:n koneenkorvia -> ainut ongelma sulla on siis saada se kone kiinni.
          Rakentamalla uudet korvat saat kyllä koneen kiinni, mutta silloin lohkoon kohdistuu aika kova vääntö.

          Viisaammat varmaan kertoo, että saako rakennelmaa kestämään...
          Kyllä ainakin e30 lohkossa oli paikat myös e34 koneenkorvakkeille kun vaihdoin sellaisen moottorin omaani.Ja öljytikun paikan joutui vaihtamaan siihen toiseen paikkaan joka on lohkossa.
          Ex bemareita: Bmw e34 520i -89, Bmw e34 525i -89/94, Bmw e34 tds -92,e30 320ia -85,
          Bmw e36 325,e39 520i,e28 520i,e36 325 tds

          Nyt: e91 320d -08

          Comment

          • Tomppa80
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2006
            • 2088
            • Raahe

            #6
            Originally posted by kaol View Post
            E28:ssa on käytetty samaa lohkoa, kuin E30-korimallissa ja tuohon lohkoon ei saa E34:n koneenkorvia -> ainut ongelma sulla on siis saada se kone kiinni.
            Rakentamalla uudet korvat saat kyllä koneen kiinni, mutta silloin lohkoon kohdistuu aika kova vääntö.

            Viisaammat varmaan kertoo, että saako rakennelmaa kestämään...
            Pakko kyseenalaistaa. Möin e28:sista moottorin kaverille joka laittoi sen e34 n:7vuotta sitten ja en kyllä muista että olisi ollut mitään ongelmia
            Mercedes Benz E -07
            BMW 523i -96
            Volvo v70t5 -99
            Harley Davidson Electra Glide -00
            Solifer SM -75

            Comment

            • kaol
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 5007
              • Ilmajoki

              #7
              Originally posted by Tomppa80 View Post
              Pakko kyseenalaistaa. Möin e28:sista moottorin kaverille joka laittoi sen e34 n:7vuotta sitten ja en kyllä muista että olisi ollut mitään ongelmia
              My bad. Ehkä paikat sitten löytyy, joten ongelmia ei asentamisen kanssa ole...

              En silti itse usko, ennen kuin näen, mutta sillä ei varmaan ole väliä.
              Kokeilemalla se selviää...

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎