Joo elikkä minnes virranjakajalta ne letkut menee, oliskos niistä kuvaa jossain ? Mulla on joku letku ilmeisesti väärin. Myöskin yhteen liittimeen ei ole vuosiin mennyt letkua ollenkaan. Räjäytyskuva olis poikaa. Korjauskirjassa ja Realoemissa ei ollut kuvaa kyseisistä eikä haulla löytynyt. Kone m30b25 -84
e28 525 alipaineletkut
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by Schutzstaffel View PostJoo elikkä minnes virranjakajalta ne letkut menee, oliskos niistä kuvaa jossain ? Mulla on joku letku ilmeisesti väärin. Myöskin yhteen liittimeen ei ole vuosiin mennyt letkua ollenkaan. Räjäytyskuva olis poikaa. Korjauskirjassa ja Realoemissa ei ollut kuvaa kyseisistä eikä haulla löytynyt. Kone m30b25 -84
-
Joo toikin auttaa alkuun. Ne letkut on eri pituiset niin ei niitä oikein saa ristiin. Mut siel on se yks mihin pitäis mennä letku mut ei oo menny ties koska viimeks..Monta 80-luvun autoa
Comment
-
-
Kiitosta kuvasta. Joo hiukan voi mennä viel arvailuks mut katotaa.Auto on eri mestas kun minä niin ei pääs aina heti katsomaan....Monta 80-luvun autoa
Comment
-
Bensanpaineen säätimeltä pitää letku mennä imusarjaan, sinne alle. Siellä paikka sille.
Alipainekellon virranajakajan puolelta menee tuohon ylemmäs kaasuläpälle ja toiselta puolen alemmas kaasuläpälle.
Comment
-
Comment