Lueskelin tässä taas yleissivistävää kirjallisuutta, eli e28:n käyttö-ja huolto-opasta. Vetopyörästön kohdalla oli tämmöinen maininta:
Itselukkiutuva ZF lamellitasauspyörästö Lok-O-matic, lukkiintumisarvo n.25%.
Sama toisenkin E28:n vastaavassa kirjassa. Lisävarusteesta yms ei mainittu mitään.
Eli: onko tämä nyt ymmärrettävä että kaikissa E28 malleissa on lukkoperä vakiona?
Itse ajoneuvoissa toisessa, 518, se ainakin on,
toisessakin, 520iA, se voi toki olla mutta sitten kitkalevyt on siinä kyllä loppu.
Itselukkiutuva ZF lamellitasauspyörästö Lok-O-matic, lukkiintumisarvo n.25%.
Sama toisenkin E28:n vastaavassa kirjassa. Lisävarusteesta yms ei mainittu mitään.
Eli: onko tämä nyt ymmärrettävä että kaikissa E28 malleissa on lukkoperä vakiona?
Itse ajoneuvoissa toisessa, 518, se ainakin on,
toisessakin, 520iA, se voi toki olla mutta sitten kitkalevyt on siinä kyllä loppu.
Comment