Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 518i e28 -86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jago
    Newbiemmer
    • Jun 2008
    • 7

    BMW 518i e28 -86

    Tämä teksti ei välttämättä kuulu teknikkaosioon. Tuli tuollainen otsikon mukainen auto hommattua. Saksasta tuotu melkein ruosteeton (ainut ruoste jonka löysin on peukalon pään kokoinen kupru kuskin oven ulkokuoressa), jopa oven alareunat ruosteettomat. Todella siisti yksilö siis omasta mielestäni löytyi (kuvia ehkä joskus) ja kunnosta päätellen mittarilukema 146 tkm voisi jopa pitää paikkansa, tai ainakaan hirveästi ei ole ruuvattu pois Minkälaisia käyttökokemuksia porukoilla on tällaisesta autosta? Muutama kysymyskin olisi:

    Mitä öljyä ohjaustehostimeen? Korkissa lukee ZF (ilmeisesti tehostimen valmistaja?).
    Mikä harmaa murikka takaluukussa oikean puoleisen lokasuojan päällä? Siitä lähtee muistaakseni 3 letkua/johtoa.
    Jos joltakulta löytyy suomenkielinen ohjekirja/huoltokirja tai muuta materiaalia ja olisi halukas luopumaan sellaisista, minulle voi ilmoitella.
  • Jago
    Newbiemmer
    • Jun 2008
    • 7

    #2
    Niin ja millaisia kulutuslukemia tällaisella menopelillä olette saaneet? Vertailupohjaksi, koska bensaa toistaiseksi vielä saa asemilta eikä tarvitse sen takia tuijottaa kulutusta kauhean tarkkaan

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #3
      Originally posted by Jago View Post

      Mitä öljyä ohjaustehostimeen? Korkissa lukee ZF (ilmeisesti tehostimen valmistaja?).
      Mikä harmaa murikka takaluukussa oikean puoleisen lokasuojan päällä? Siitä lähtee muistaakseni 3 letkua/johtoa.
      ATF öljyä.
      Bensahuurujen keräys pönttö.

      Matka ajossa 8l/100km, kaupungissa 12l/100km.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎