eli kyseisessä autossa semmoinen ongelma kun jarrua painaa tuntuu ettei ota kunnolla heti alussa, ja kuuluu suhinaa pellin alta jostai pääsylinterin ja tehostajan nurkilta. yks hemmo epäili tehostajan kalvoa että ois mennyt niin onko se ollenkaan mahdollista vaihtaa ja jos on mistä saa kyseisiä kalvoja?
e28 525i vm.86 jarruongelmaa
Collapse
X
-
tuli vaan mieleen et, onko mahdollista jotenkin sulkea sitä jarrutehostin järjestelmää? edes siksi aikaa että leimalle sais.. mikäs niissä paineenvaraajissa on sitte hajonnu kun en oo kerinny tutkia asiaa, ja nehän on ilmeisesti muovista tehtyjä?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
Originally posted by juha_s View Postei oo aitoudesta 100% tietoa kun on ollut vasta vajaan kuukauden minulla, ja ei edes ajossa kerennyt olla..mistäs tommosta paineenvaraajaa kannattais kysellä ja onko ne kalliitakin?
Se hydraulisen jarrutehostajan pommi maksaa n.150€ jos en väärin muista. Merkkiliikkeestä tai KL-varaosasta tai schmiedmanilta... Kannattaa myös ne jarrupaine anturit vaihtaa uusiin.
Searchilla pitäisi asiaa löytyä.
EDIT:http://www.btcf.fi/forum/showthread....e28+jarrute%2ALast edited by Bmw Master; 07-08-2008, 06:51.
Comment
-
Anturi(t) sijaitsee siinä paineenvaraajan yläpuolella olevassa "venttiililohkossa". Kun aukasee konepellin, niin siinä jarrusylinterin välittömässä läheisyydessä on tämä hässäkkä. Siellä ne ongelmat on. Turha on koittaa kiertää sitä tehostus-järjestelmää, koska rekisteriotteessa lukee että ne on tehostetut. Eikä nyt tule mieleen, että miten sen voisi kovin yksinkertaisesti kiertää. Sen verran kiertämiseen varmasti vaaditaan tarvikkeita, että sama ostaa semmonen ehjä paineenvaraaja ja laittaa jarrut pelittämään oikein...
Comment
Comment