Announcement

Collapse
No announcement yet.

535 e34 jossa 535 e28:sin kytkin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eki90
    BTCF Member
    • May 2008
    • 102
    • Kuopio

    535 e34 jossa 535 e28:sin kytkin

    autona 535 e34 johon äskettäin vaihettu 535 e28:sin kytkinpaketti ja vauhtipyörä. nyt kun kytkimen painaa pohjaan ja antaa kaasua, jonka jälkeen höllää kierrokset jää mittarin mukaan 1500-1100 , mutta kun kytkimen nostaa ylös putoaa normaaliin tyhjäkäynti kierroslukuun noin 700. tekee näin joka kerta. onko mahollista että kytkin laahaa jotenkin vai mistä voi olla kysymys. kiitoksia vastauksista etukäteen. lisäksi miten normaalia tuo säksätys on näissä m30b34 koneissa kyseinen auto ainakin säksättää tyhjäkäynnillä sekä kierroksilla. venttiilit on säädetty noin 7000 km sitten
    Last edited by Eki90; 15-10-2008, 19:16.
    Ex:t
    E61 535d tuuring
    E36 318 IS, E34 525tds touring E39 530D touring
    E34 535i M-TECH
    E34 M5 S38B36
    E39 528i
    E34 535i
  • gubbe89
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2008
    • 315
    • Mouhijärvi

    #2
    Onko kenties kytkimen vipu vääränlainen sen verran vain, ettei irrota kunnolla, mutta tyhjäkäynti pysyy kuitenkin kohdallaan eikä jaksa liikuttaa autoa? Kierrokset tippuu kuitenkin normaaleille lukemille, kun vauhdissa heität vapaalle? E34:ssähän m30b35, eikö? Tietääkseni m30b34 on e28:ssa. Mutta asiaan, ei tuossa koneessa taida pienestä sätkätyksestä päästä millään eroon, tulee ilmeisesti suuttimista, ainakin voisin vahvasti uskoa niin, koska venttiilinvälykset on kunnossa.
    nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
    nyk. Yamaha XJR 1200 -98
    nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
    ex. E34 525 TDS Touring -93
    ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
    ex. Yamaha YZF 1000R -02
    ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
    ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
    ex. E34 535i -88
    ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
    ex. Mazda 626 GE 1.8 -93

    Comment

    • Eepo
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 5388
      • Tampere

      #3
      Originally posted by Eki90 View Post
      lisäksi miten normaalia tuo säksätys on näissä m30b34 koneissa kyseinen auto ainakin säksättää tyhjäkäynnillä sekä kierroksilla. venttiilit on säädetty noin 7000 km sitten
      jos autolla on rullattu pari kertaa maapallon ympäri niin nokka+seuraajat on todennäköisesti uusinnan alla, muuten sitä ei hiljaiseksi saa.
      ventiilitvälykset 100% oikeat ja säädetty kylmänä?
      -Harley Davidson Sportster - 89-
      -Harley Davidson softail -89-
      -Suzuki PV50 -86-

      Comment

      • Eki90
        BTCF Member
        • May 2008
        • 102
        • Kuopio

        #4
        varmaa tietoo ei ole miten on säädetty kun auto on ollu itellä noin 5000 km. entinen omistaja ilmeisesti ite sääti kun kuitteja en löytäny jos on sitten säätäny ollenkaan. mittarissa tällä hetkellä 216000 mutta on saksan tuonti. tuskin pitää paikkaansa. mikä tämä kytkimen vipu oikein on? vauhdissa kun heittää vapaalle pitää kierrokset joskus jonkin ajan yli tuhannessa ennen kuin laskee normaalille. tänään huomasin että ei kytkimen asennossa ollu vaikutusta kierroslukuun pitää nyt seurata vähän aikaa että jatkaako oireita
        Last edited by Eki90; 16-10-2008, 19:27.
        Ex:t
        E61 535d tuuring
        E36 318 IS, E34 525tds touring E39 530D touring
        E34 535i M-TECH
        E34 M5 S38B36
        E39 528i
        E34 535i

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎