20 vuotta sitten katokseen ajamani haikeula alkoi kiinnostaa. Tarkoitus olis saattaa se takaisin elävien kirjoihin, ehkä museokilpiinkin. Täysin alkuperäinen mutta ajan hammas ja ruostepeikkokin ovat jälkensä jättäneet. Etutolppien juuret, akun maakaapelin kiinnitys, helmapellit ja mitä muuta lieneekään ruostehommia tiedossa, siis normaalin pintaruoseen lisäksi. Lokareiden kaaret näyttivät ehyiltä. Moottorin kohdalla isoin kysymys lienee, että meneekö uusrakentamiseksi. Postaan siksi että jos jollain on K-jet osaamista tai OEM NOS osia, olisi hyvä alkaa rakentaa projektin ympärille kontakteja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28 520 K-jet henkiin herättäminen
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View Post4- vai 6-syl ?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Onkin sitten aika alkupään E28, kun K-jetillä.
K-jettihän on melko robusti vehje ja tavallaan jopa yksinkertainen, kun sähköä on rajallisest. Noita on ollut sen verran laajasti ruotsalaisissa vehkeissä (ja Mersuissa ja VAGeissa, ennen kuin siirtyivät siihen KE:hen), että niiden merkkien harrastajilta löytynee paljonkin osaamista. Samat viat niissä sitten on, jos on. (lisäilmaluisti, lämpöaikakytkin, pumppu, suuttimet , kovamuoviset letkut hapertuu, määräsäädin mekaanisena väljistyy jne.) (Aikanaan ruotsinlaivojen kanssa noita tuli itse näprättyä.) Kokeilee saada hörähtämään ja sitten lähtee haarukoimaan.
E
Comment
-
Comment