Announcement

Collapse
No announcement yet.

e28 520i lämmöt hukassa/hukkaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pikebay
    Newbiemmer
    • Jun 2007
    • 8
    • woodstock,suomi

e28 520i lämmöt hukassa/hukkaan?

Silimät kipiäks asti oon sellannu, mut ei vastaavaan ongelmaan ratkaisua oo löytyny. eli 86vm. 520 m20b20 mottilla oleva jossa vikana oli ostaessa että paikallaan käyttäessä nosti lämpöjä ja matka-ajossa taas jäähtyy liikaa. lämmöt rupes pysymään kurissa uudella viskolla, mutta uus termari ei auttanutkaan lämpöjen tippumiseen. termari on 80asteinen ja testasin sen toimivuudenkin kattilassa paistomittarin kera, samalla keitin vanhankin eikä siinäkään ollut vikaa. eli paikallaan käyttäessä tulee sisälle kuumaa ilmaa ja lämmön säädin toimii normaalisti, tällöin lämpöviisari jää hiukan alle puolen välin. ajamaan lähdettyä viisari alkaa laskemaan ja 80 jälkeen ei sisälle tuu enään lämmintä ilmaa, tällöin viisari näytää neljäsosaa... ei hävitä/sekota vettä mihkään ja muutenki ulkoisesti toimii normaalisti, mikä mättää?
    tein itse, ja päin vittua.. säästinkö:think
  • pikebay
    Newbiemmer
    • Jun 2007
    • 8
    • woodstock,suomi

sen verran oon tutkiskellu että viima ei jäähdytä sitä vaan kun kierrokset nouseen 2500 ni lämmin loppuu. eli 2000-2500rpm siinä tapahtuu muutos. nyppäsin vesiventtiilistä piuhan irti, mutta sillä ei ollu merkitystä. muuta en oikein tiedä kokeilla:think
    tein itse, ja päin vittua.. säästinkö:think

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎