Announcement

Collapse
No announcement yet.

e28 525e sähköjenvaihto ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pottii
    Bimmer Rookie
    • Dec 2007
    • 37
    • kouvola

    e28 525e sähköjenvaihto ongelma

    eli autosta sen verran että yläkerta vaihtui 2.5 litrasesta ja tarkoitus olisi vaihtaa vielä tuo uudempi motronic eli se 3 rivisellä liittimellä oleva malli. eli mitä kaikkea sinne tarvii tehdä että sen saa käymään muuta kun tietyst imm, tyhjäkäynti säädin, imusarja, kampiakselin asennon tunnistin, virranjakaja ja kaasuläpän asennon tunnistin? suht perillä tosta ollaan jo mut mietin että miten ton uudemman johtosarjan pyöreän mötikän joka yhistyy e34 siihen sulakerasian viereen saa kiinni ja minne?

    hankalast selitetty mut toiv. joku osaa auttaa. :think

    toimii.

    3 johtoa sulakerasialta pyöreään mötikkään ja auto oli käynnissä.
    Last edited by pottii; 01-01-2011, 23:07. Reason: ´selvennys
  • Lep1
    BTCF Member
    • Jun 2008
    • 396
    • Keminmaa

    #2
    ite vaihoin e30motronicin sähköt tuohon e28jetronicin tilalle niin ne meni melkeen kaikki ''väri väriin'' ..jos väärin muistan niin siin jäi 7 johtoa yli

    prkl ku kirjoitin lapulle ylös kaikki mut nyt se lappu on hukas ..
    e46 330xia 00
    e3 3.0Sa 77
    e30 325i 89 cabrio
    e30 320i 88
    e32 735iL 88
    e30 318is 90
    e28 520i 86
    e30 320i 89

    Comment

    • pottii
      Bimmer Rookie
      • Dec 2007
      • 37
      • kouvola

      #3
      eli pitäiskö sulakerasialt vetää piuhat poikki ja sielt yhistää siihen pyöreen mötikän piuhoihin? vai mistä?

      ja tossa on joku motronic tällä hetkellä. onko noita edes alunperin tehty motronicilla?
      Last edited by pottii; 19-07-2010, 23:10. Reason: lisäys

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎