Announcement

Collapse
No announcement yet.

E28

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmer78
    Newbiemmer
    • Aug 2010
    • 2
    • Usa

    E28

    Tarvitsisin tietoa bmw E28 2.7i virityksesta/turbotuksesta!

    Eli mielellaan varmaa tietoa, eika mutuilua :think Eli itselle tulossa taala rapakon toisella puolla harraste autoksi e28 2.7i eta koneella ja siihen tarvittaisiin lisaa potkua.

    Olenko ymmartanyt oikein etta laittamalla 2.5i kannen saan puristuksen tippumaan johonkin 8-pintaan!? Ajattelin ostaa wisecolta taikka vastaavalta turbo takomannat (kokoa ETA) etta puristukset pysyisi alhaisena ja oliko se M21 std kampiakseli mika on sama kuin etan oma?

    Tarkoituksena olisi tehda kone remmiahtimella seka turbolla. Remmiahdin sen takia, etta on alusta saakka mukana ja kun se loppuu, niin turbo heraa! Tehotavoite olisi 500-600hv:n luokkaa.

    Lahina tarvitsisin tietoa kannen ja mantien yhteensopivuudesta seka mika olisi hyva ja luotettava nokka turbokaytossa. Kaikki tieto on tervetullutta.

    Hyvaa kesaa kaikille sinne Rakkaaseen koti Suomeen!!
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by bimmer78 View Post
    Tarvitsisin tietoa bmw E28 2.7i virityksesta/turbotuksesta!

    Eli mielellaan varmaa tietoa, eika mutuilua :think Eli itselle tulossa taala rapakon toisella puolla harraste autoksi e28 2.7i eta koneella ja siihen tarvittaisiin lisaa potkua.

    Olenko ymmartanyt oikein etta laittamalla 2.5i kannen saan puristuksen tippumaan johonkin 8-pintaan!? Ajattelin ostaa wisecolta taikka vastaavalta turbo takomannat (kokoa ETA) etta puristukset pysyisi alhaisena ja oliko se M21 std kampiakseli mika on sama kuin etan oma?

    Tarkoituksena olisi tehda kone remmiahtimella seka turbolla. Remmiahdin sen takia, etta on alusta saakka mukana ja kun se loppuu, niin turbo heraa! Tehotavoite olisi 500-600hv:n luokkaa.

    Lahina tarvitsisin tietoa kannen ja mantien yhteensopivuudesta seka mika olisi hyva ja luotettava nokka turbokaytossa. Kaikki tieto on tervetullutta.

    Hyvaa kesaa kaikille sinne Rakkaaseen koti Suomeen!!
    Ei 2.5i kansi puristuksia tiputa mutta männät kyllä. Mäntien ei tarvitse olla erikseen eta koneeseen sillä sama poraus on käytössä 2.5L koneessa.

    Nyt kannattaa laittaa foorumin haku käyttöön niin tulee vastauksia kysymyksiisi.

    Comment

    • bimmer78
      Newbiemmer
      • Aug 2010
      • 2
      • Usa

      #3
      E28.. 2.8i

      Korjausta asiaan pata onkin 2.8i kavin tanaan katsomassa/hieromassa kauppoja eikos tassa mallissa ole se 181hv vakiona? autosta loytyy ilmastointi,sahkoikkunat,keskuslukko seka kattoluukku ja tietty unohtamatta nahkasisustaa. koska taala rapakon takana ei tunnetusti haluta plyyshia taikka normi kangas sisustaa laisinkaan...

      Maalipinta oli tosin kulahtanut pahasti ja taala maalaripojat haluaa 7000-8000usd auton maalauksesta.

      Tahan mottiin en loytanyt haun avulla viritys juttuja. eli jos joku voisi laittaa linkkia privana taikka tahan jatkoksi!

      Kiitoksia paljon ja sorry jos laitoi tan vaaraan paikkaan
      Last edited by bimmer78; 04-08-2010, 08:58.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎