Announcement

Collapse
No announcement yet.

e12 518 kaasarin paluu letku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • taunusmies
    Newbiemmer
    • May 2006
    • 16
    • jyväskylä

    e12 518 kaasarin paluu letku

    oisko kellään tietoa mistähän kohti kaasaria lähtee paluu, auto 518-80. joku purkanu paluu letkun pois ja tulpannu niin taitavasti etten löyvvä mihinkä letku vois tulla. parin minuutin käytön jälkeen bensaa tulvii joka reijjästä. tankille päin meneväs letkus m8 pultti sen kyl löyvvän.kiitos.
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Originally posted by taunusmies View Post
    oisko kellään tietoa mistähän kohti kaasaria lähtee paluu, auto 518-80. joku purkanu paluu letkun pois ja tulpannu niin taitavasti etten löyvvä mihinkä letku vois tulla. parin minuutin käytön jälkeen bensaa tulvii joka reijjästä. tankille päin meneväs letkus m8 pultti sen kyl löyvvän.kiitos.
    Mikä kaasutin? Harvoissa noissa on paluukiertoa. Kohon säätö kohdallaan?
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • taunusmies
      Newbiemmer
      • May 2006
      • 16
      • jyväskylä

      #3
      Originally posted by taunusmies View Post
      oisko kellään tietoa mistähän kohti kaasaria lähtee paluu, auto 518-80. joku purkanu paluu letkun pois ja tulpannu niin taitavasti etten löyvvä mihinkä letku vois tulla. parin minuutin käytön jälkeen bensaa tulvii joka reijjästä. tankille päin meneväs letkus m8 pultti sen kyl löyvvän.kiitos.
      muistelisin että joku sähkö ohjattu pierupurkki,en o kyl ihan varma.

      Comment

      • JJT
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6694
        • .......

        #4
        Originally posted by taunusmies View Post
        muistelisin että joku sähkö ohjattu pierupurkki,en o kyl ihan varma.
        Eli 2b4 joka taitaa olla ihan alkup. kaasutin.
        Alkoiko tuo tulviminen yhtäkkiä vai onko joskus toiminutkin?
        Onko bensapumppu oikeanlainen?
        Jos on niin koho ja neulaventtiili tarkasteltavaks.
        Myyn:
        M10/20/52 E30-E36 osia

        Comment

        • Gearman
          Bimmer Rookie
          • Aug 2009
          • 53
          • Uusikaupunki

          #5
          Just niin, ei se paluuletkun liittamalla korjaannu jos tulvii. Siina on neula jumissa tai siina on roskaa tai sitten se on kulunut eika pida.

          Tietysti kaikki kaasuttimen letkut kannattaa joka tapauksessa kytkea, niinkuin ne on alunperin tarkoitettu...

          Comment

          • Gemmi
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2010
            • 3355
            • Espoo

            #6
            Multa löytyy ehjä pierburg ja imusarja jos tarvetta ilmenee?, En tiedä onko E12 mekaanista b-pumppua?. E30 ei oo paluuta tankille ja mekaaninen b-pumppu ja sähköne pierburg, joten varmaa sama tekniikka kyseessä?.

            Comment

            • enmity
              Newbiemmer
              • Jul 2010
              • 27
              • lahti

              #7
              Ittellä oli joskus e12 518 rässissä weberin 2-kurkkunen. Paluuputki oli
              menopuolen letkusta T-haaralla. (tai t-haara, missä ilmeisesti paineensäädin? ei ainakaan alipaineletkuja menny?)
              Tojota supra mk3 turpo
              BMW e34 518
              Chevy van 6.2d
              MB "ponttooni"
              Chevrolet apache stepside pickup 350cid '58

              ex e38 750, e39 525tds, e36 325 coupe, e30 318 '87, e34 535 '88, audi 80 2.6 quattro, MB w201 2,5d, 2x mb w124 2.5d, mb w124 230ce, hilux '99

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎