Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e28 seisontajarru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pääpiru
    Bimmer Rookie
    • Nov 2007
    • 29
    • Kaarina

    Bmw e28 seisontajarru

    Eli searchia kokeiltu useampaan otteeseen tuloksetta,olisi tarkoitus mennä leimalle tuon vanhuksen kanssa.Mutta käsijarru ei pidä kuin toiselta puolen (pelkääjän).Kuskin puolelta jarru on täysin kadoksissa,ja keppi nousee melkein pystyyn kun käsittääkseni muutamalla naksauksella pitäisi jo jarrutella.

    Avasin molemmat puolet jarruista,kumminkaan mitään purkamatta,kaikki näytti toimivan ihan ookoo ja osat suuninpiirtein siellä missä kuuluukin.

    Otin myös käsijarrun suojan pois, ja tuli huomattua että säädöt olivat eripituiset,pelkääjän puolella oli säätövaraa vielä reilusti,kun taas kuskin puolella säätö oli ruuvattu niin paljon kuin mutterista oli ikinä irronnut.
    Suurinosa jarruosista on uusia,mutta mm.jarrurumpuja paikoilleen laitettaessa ne ei oo edes kireät paikoilleen vaan menevät ns.heittämällä paikoilleen.

    Eikös tuon käsijarrun säätö tapahtunut jarruista eli siitä tangosta joka yhdistää jarrupalat,ja sitten loput vaijerista?Mulla näytti tuo tangon pää jossa on se booritus olevan aika loppuun kulutettu että onko siihen pyörittämiseen jotain työkalua muutakuin meisseliä?

    Entä seisontajarrun vaijerin vaihto onko tuo paha vaihtaa? Oudolta vaikutti kun en kumpaakaan vaijeria nähnyt muutenkuin vasta perän kohtaa..
  • Joma
    BTCF Member
    • Feb 2011
    • 1320
    • Masku

    #2
    Originally posted by pääpiru View Post
    Eli searchia kokeiltu useampaan otteeseen tuloksetta,olisi tarkoitus mennä leimalle tuon vanhuksen kanssa.Mutta käsijarru ei pidä kuin toiselta puolen (pelkääjän).Kuskin puolelta jarru on täysin kadoksissa,ja keppi nousee melkein pystyyn kun käsittääkseni muutamalla naksauksella pitäisi jo jarrutella.

    Avasin molemmat puolet jarruista,kumminkaan mitään purkamatta,kaikki näytti toimivan ihan ookoo ja osat suuninpiirtein siellä missä kuuluukin.

    Otin myös käsijarrun suojan pois, ja tuli huomattua että säädöt olivat eripituiset,pelkääjän puolella oli säätövaraa vielä reilusti,kun taas kuskin puolella säätö oli ruuvattu niin paljon kuin mutterista oli ikinä irronnut.
    Suurinosa jarruosista on uusia,mutta mm.jarrurumpuja paikoilleen laitettaessa ne ei oo edes kireät paikoilleen vaan menevät ns.heittämällä paikoilleen.

    Eikös tuon käsijarrun säätö tapahtunut jarruista eli siitä tangosta joka yhdistää jarrupalat,ja sitten loput vaijerista?Mulla näytti tuo tangon pää jossa on se booritus olevan aika loppuun kulutettu että onko siihen pyörittämiseen jotain työkalua muutakuin meisseliä?

    Entä seisontajarrun vaijerin vaihto onko tuo paha vaihtaa? Oudolta vaikutti kun en kumpaakaan vaijeria nähnyt muutenkuin vasta perän kohtaa..
    Se uusi vaijeri työnnetään siitä perän kohtaa sisään, tajuut sen kunnostat uuden.

    Se säätö tapahtuu tosiaan siitä tangosta, jos se nyt ihan kiinni on ruostunu mulla ois kyllä extra, ja ihan paikanpäälle tuleminenkaan ei mahdoton idea ole.
    E30 M52b28 M122h Amme
    E28 x monta
    E23 728i Ministeri
    E10 1600-2 Garret

    VW LT50 Huoltoajoneuvo
    HD lapio jätskikruiseri

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎