Kannattaaa mitata bensanpaine. Jos paluuputki olis osittain ruttuun vinksahtanu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 ongelmaa..
Collapse
X
-
Näissähän kaksi lämpöanturi, toinen mittaristolle jonka kyllä huomaa jos ei toimi, ja tämä toinen taas haistelee lämpötiloja ja säätelee bensansyöttöä sen mukaan.
(viisammat kertokoon paremmin)
Omassa E34 samanlaista, luuli ilmeisesti kokoajan että ollaa pakkasen puolella ni työns aika reilusti rikkaalle, putkesta roiske lens ku anto kaasua.
Sen vaihto niin kierrokset palas normaaliksi ja bensansyöttö omalle tasolleen.
Comment
-
-
Joo näin oon kans käsittäny. Jaksatko muistaa oliko se bensansyöttöä säätelevä alempi? Eikös nämä molemmat ole termari kotelossa? En ole vielä saanut bensanpaineita mitattua, ei toiminu meikäläisen puristuspaine mittarista väsäämä härvelitäytynee hankkia ihan tähän hommaan tarkoitettu mittari
Comment
-
-
Noniin nyt vaihdoin kertaalleen tulpat & lämpötila anturin, ja nyt ollaan taas lähtökohdassaEli joka pytty mukana ja vastaa kaasuun, Mutta tyhjäkäynti 2000rpm hujakoilla ja nyt putkesta tulee vuorostaan sinistä savua.. Voisiko vuotava kannentiiviste/haljennu kansi oireilla näin? Mitään muuta kansivuotoon viittaavia oireita ei ole, öljy on mustaa ja isompia paineitakaan ei jäähdytys järjestelmässä oo.. Ja toisekseen puristuksetkin oli kunnossa, oisko ne noin hyvät jos kansi vuotais.. ?
Comment
-
Comment