Announcement

Collapse
No announcement yet.

140A laturista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Incarnated
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 450
    • Seinäjoki

    140A laturista

    Mulla on tässä nyt kunnostuksessa tommonen vekotin, nyt vaan pari kohtaa mietityttää, eli:



    Millä tuo diodihässäkkä ja staattori ovat toisissaan kiinni?



    Ja kun liukurenkaat ovat tämmöiset, miten ne vaihdetaan? Pitääkö ne kolvata irti jostain ennen laakerin irrotusta, vai vedetäänkö laakeri vain tosta väkisin pois?

    http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
  • sLedge
    Bimmer Rookie
    • Apr 2010
    • 110
    • Espoo

    #2




    Toivottavasti on samanlainen laturi. Tämä Valeo. Tässä linkki kohteeseen, jossa enemmän kuvia ja ohjeita hommaan http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=516680
    Last edited by sLedge; 08-04-2014, 18:50.
    E39 540iA -96 Montrealblau / E34 535i -89 Royalblau
    Ex E39 540i -97

    Comment

    • Incarnated
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2008
      • 450
      • Seinäjoki

      #3
      Kiitti, Boschin tekele tää kyllä on, mutta näkyy olevan lähes identtinen rakenne. Vielä kun tuo käämityksen ja diodisillan kiinnitystapa selviäs niin sais lopunkin purettua

      http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

      Comment

      • kalevik
        BTCF Member
        • Apr 2009
        • 958
        • Salo

        #4
        Originally posted by Incarnated View Post
        Kiitti, Boschin tekele tää kyllä on, mutta näkyy olevan lähes identtinen rakenne. Vielä kun tuo käämityksen ja diodisillan kiinnitystapa selviäs niin sais lopunkin purettua
        Käämien päät on pistehitsattu/juotettu diodisiltaan. Lisätukena toimii takakannen läpi tuleva latausvirran liitinruuvi. Joissain malleissa myös latausvalon liitin on ko. tekniikalla.

        Miksi se diodisilta pitää irti saada?
        E61 525i, Suzuki VS1400
        Exät: Jaana, Susanna, Maija

        Comment

        • Incarnated
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2008
          • 450
          • Seinäjoki

          #5
          Originally posted by kalevik View Post
          Käämien päät on pistehitsattu/juotettu diodisiltaan. Lisätukena toimii takakannen läpi tuleva latausvirran liitinruuvi. Joissain malleissa myös latausvalon liitin on ko. tekniikalla.

          Miksi se diodisilta pitää irti saada?
          Aattelin putsailla vimpan päälle kun se on levällään eikä oo minnekkään kiire, mutta saa olla, ei jaksa ruveta sitte repiin sitä pois

          http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎