Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 alustan vaihdon jälkeen ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • |JR|
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 550
    • Tuusula

    E34 alustan vaihdon jälkeen ongelma

    Eli kun vaihdoin autoon FK:n 35-40mm madaltavan alustan, takapää jäi huomattavan alas. Tänään olisi tarkoitus nostaa auto ylös ja avata takaiskunvaimentimien alapäät, putsata reiät joihin iskareiden holkit tulevat, öljytä ne ja kiristää pultit vasta kun paino lepää päällä. Auttaako tämä vai tarvitseeko tehdä vielä muuta?
    sigpic


    Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤

    BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤

    BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
  • madeiraschwarz
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 164
    • kpää

    #2
    alusta

    oliko sellainen et siinä tuli jouset ja iskarit..

    Comment

    • larmatin
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1118
      • Perttula

      #3
      Originally posted by JoRo
      Eli kun vaihdoin autoon FK:n 35-40mm madaltavan alustan, takapää jäi huomattavan alas. Tänään olisi tarkoitus nostaa auto ylös ja avata takaiskunvaimentimien alapäät, putsata reiät joihin iskareiden holkit tulevat, öljytä ne ja kiristää pultit vasta kun paino lepää päällä. Auttaako tämä vai tarvitseeko tehdä vielä muuta?
      en usko että se ahistaa ja jos ahistaa niin luulisi että perä lää silloin ylemmäs.

      Comment

      • |JR|
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 550
        • Tuusula

        #4
        Siinä tuli sekä jouset että iskarit
        sigpic


        Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤

        BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤

        BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙

        Comment

        • herja
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 1649

          #5
          Avasitko etupäästä tukivarsien läpipultit ja kiristit vasta maahanlaskun jälkeen?
          Retard Member

          Comment

          • |JR|
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 550
            • Tuusula

            #6
            Originally posted by herja
            Avasitko etupäästä tukivarsien läpipultit ja kiristit vasta maahanlaskun jälkeen?

            Auttoiko tämä? Jos tuolla selviää niin suurkiitos Auto on meinaan tuossa nosturilla ja alan ihan just vääntää...kokeillaan tuokin.
            sigpic


            Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤

            BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤

            BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Alatukivarsien, reaktiotankojen läpipultit ja takaiskareiden alapään ruuvit kiristetään lopullisesti vasta kun auto on pyörillään.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎