Eli tossa enon e34:sessa toimii nytten puhallin vaan 4 asennossa. Omassa corsassa oli sama vika aikoinaan että toimi vaan 4 asennossa ja siitä oli menny puhaltimen säätövastus. Kysymys kuuluu että onko tässä e34:sessa myös joku säätövastus? kun en löydä semmosta motonetin sivuilta tai korjausoppaasta. Ei kai nytten koko moottoria tarvii vaihtaa? Kiitän vastauksista
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 lämmityslaitteenpuhallin
Collapse
X
-
Kyllä on lämppärissä säätövastus ja se on tuon kuvauksen perusteella rikki. Vastus on tietääkseni keskikonsolin alaosassa kaasupolkimen yläpuolella tai sitten se on hanttarin puolella suurinpiirtein samassa kohdassa. Eli ne verhoilulevyt irti keskikonsolin sivusta (yhdellä ruuvilla kiinni) ja tutkimaan löytyykö.
Ps. Minulla on käyttämätön esivastus joka ostettu metroautosta viimevuoden joulukuussa. Maksoi 46€. Vastus on käyttämätön. Ilmoittele jos tarvit esivastusta.Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
-
-
etuvastus on ja mm kl-varaosat myy kyseistä osaa.http://www.bmwe34.net/e34main/mainte...ical/sword.htm
Comment
-
-
Tänään töihin ajellessa lakkas äkkiseltään puhallin pelaamasta, kulkuvälineenä e34 -89. Minkähän sulakkeen takana tuo puhallin on? Ei houkuttele pyöriä ylimääräisiä aikoja pihalla kun meinaa olla tuota pakkasta, perkele. Joltain gurulta vois löytyä tähän tiedot sulakkeista.. Yllättävän hyvin muuten jaksoi työntää lämmintä ajoviiman avulla.Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
-
Kitoss! Toivottavasti löytyy palanut sulake. Söörtsillä löyty puhaltimen irrotusohjeet ja ei näyttäs olevan hommana kovin paha. Hiilet sinne pystyy näköjään vaihtamaan kun vähän säveltää. En tiedä onko kovinkaan kauaskantoinen remontti kun kommutaattori on myös kuluva osa.
Eipä tarvinnutkaan tutkia sen kummemmin kun toimi taas ok. Taitaa olla hiilet finaalissa.Last edited by Lakeson; 21-02-2005, 14:33.Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
Comment