Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 vaihdekepin puslat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

E34 vaihdekepin puslat?

Eka message Mulle uusi tuttavuus 520i -89 on alla ja foorumista löytyi jo lääkkeet nykimiseen ja lämmittimen sekoiluun. Mutta kuinkas tuo 3km säteellä toimiva vaihdekeppi saadaan kuriin? Onko siellä puslat menneet, vai kuinka tuo kepukka oikein "ojennetaan? Saako sen laitettua kuntoon ja miten?

Jone

ja samaan aikaan jo joku muu pähkäilee samaa, kiitos vastauksesta ja anteeksi
    Last edited by Guest; 15-02-2005, 18:29.
  • paranoid
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 106

Sivuttaissuunnassako keppisi heiluu ( )? Mulla oli ylimääräistä liikettä varmaan kymmenen senttiä, hain KL-Varaosista vaihdentangon nivelen (tuotenro 11343, 25e). Ei heilu enää, ei se nyt ihan kivikovalta tunnu, muttei bemarissa taida kuuluakaan? Ja pakin kytkentäänkin ilmestyi joku pykälä

Comment

• K.H.M
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 159
      • Kuopio-Iisalmi

Originally posted by paranoid
      Sivuttaissuunnassako keppisi heiluu ( )? Mulla oli ylimääräistä liikettä varmaan kymmenen senttiä, hain KL-Varaosista vaihdentangon nivelen (tuotenro 11343, 25e). Ei heilu enää, ei se nyt ihan kivikovalta tunnu, muttei bemarissa taida kuuluakaan? Ja pakin kytkentäänkin ilmestyi joku pykälä
      Minulla ainakin E36 pakin päällekykennässä on tuollainen pykälä/jäykkäkohta. Tuon tarkoitus on varmaan estää pakin päällemeno/rasahtelu pykäliävaihettaessa.

On muuten tommonen systeemi parempi kuin Opel Kadetin tai Volvon rengas jota täytyy nostaa jotta pakki menee päälle.
      BMW 328Ci Alpinweiß III

Comment

• Sickness
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 1923
        • Helsinki

Originally posted by K.H.M
        On muuten tommonen systeemi parempi kuin Opel Kadetin tai Volvon rengas jota täytyy nostaa jotta pakki menee päälle.
        Tai Mersun jossa nostetaan koko keppiä...
        E39 520iA -02

Comment

• petteriu
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 1164
          • Pori

Nimimerkiltä "Leka" löytyy apuja tuohon vaihdekeppi -ongelmaan.

Petteri
          BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

Comment

• jani73
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 4334
            • Turku

Siitä olikin juuri juttua ja mielestäni sinne kannattaa samalla vaihtaa kaikki vähänkin kuluva.

Mun autolla on ajettu nyt noin 200tkm, eli miksei siihenkin kannattaisi jo vaihtaa noita osia, vaikkei keppi nyt niin mahdottomalta tunnu, mutta varmasti tulisi jämäkämmäksi kun laittaisi uutta puslaa.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎