Tervehdys arvon "bemarilaiset"!
Mulla tosiaan rojektina pihassa eekolminelonen viiskaksvitonen farkku, paljon on laitettu ja paljon on laitettavaa, elikkä.
Autoon vaihettu mekaaninen pumppu ja pumpun vaijeri on pumpusta katsoen alkupäästä katkipoikkirikki, onko kellään tietoa saako tuota ko. vaijeria mistään tarvikkeena tai löytyykö keltään foorumilaiselta ko osaa?
Tähän mennessä on laitettu kuskin oven lukko (vielä ois laitettavana hanttimiehen puolelle ja lunkkaan uudet lukot), ahtoputki vaiheltu, vv-suodatin fiksattu hiukan viksummin kiinni, sisustaa putsailtu (ja tultu tulokseen, jotta uudet penkinpäälliset ja lattiamattosarja ois enemmän ko jeejee), sähköhommia joutunu jonkuverran tekemään edellisen omistajan hyppylanka yms. patenttien vuoksi, juuri tuossa sain virtalukonpohjan vaihettua, ku en jaksanu vaivautua vaihtamaan koko virtalukkopakettia, vielä
Muovit pitäis kans lyyä päälle ja jostakin ostaa takaiskarit jousineen (saa tarjota).
Konehuoneessa tosiaan jonkuverran hommaa ja kattoluukku ei pelaa kunnolla, etummainen luukku ei ota verhoa mukaan ollenkaan ja lähtee vinosti taaksepäin, takaluukku toimii täysin, ilmastoinnin kompuraa ei näytä edes olevan. Eli pikku viksailuja :P Kylläpä tätä mielellään rassaa ko pikkuhommila loistokampe, itelle tuli maksamaan kuutisen sataa periaatteessa, vaihtokaupassa tuli omegan tilalle.
Tosiaa turbona vastaa S2, putkistona 3" peltisatsilla ja siihen lisäksi kiinan kuuleria ja mekaanista pumppua, vielä ei tosin auton kunnon vuoksi ole päässyt kunnolla koettamaan. Vielä pitäis hakea omasta E39:stä 5- sarjalaisen m-look vanteet kokoa 17" alle :P
![](http://i62.tinypic.com/2uggb2x.jpg)
![](http://i58.tinypic.com/24x4cbo.jpg)
Mulla tosiaan rojektina pihassa eekolminelonen viiskaksvitonen farkku, paljon on laitettu ja paljon on laitettavaa, elikkä.
Autoon vaihettu mekaaninen pumppu ja pumpun vaijeri on pumpusta katsoen alkupäästä katkipoikkirikki, onko kellään tietoa saako tuota ko. vaijeria mistään tarvikkeena tai löytyykö keltään foorumilaiselta ko osaa?
Tähän mennessä on laitettu kuskin oven lukko (vielä ois laitettavana hanttimiehen puolelle ja lunkkaan uudet lukot), ahtoputki vaiheltu, vv-suodatin fiksattu hiukan viksummin kiinni, sisustaa putsailtu (ja tultu tulokseen, jotta uudet penkinpäälliset ja lattiamattosarja ois enemmän ko jeejee), sähköhommia joutunu jonkuverran tekemään edellisen omistajan hyppylanka yms. patenttien vuoksi, juuri tuossa sain virtalukonpohjan vaihettua, ku en jaksanu vaivautua vaihtamaan koko virtalukkopakettia, vielä
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Konehuoneessa tosiaan jonkuverran hommaa ja kattoluukku ei pelaa kunnolla, etummainen luukku ei ota verhoa mukaan ollenkaan ja lähtee vinosti taaksepäin, takaluukku toimii täysin, ilmastoinnin kompuraa ei näytä edes olevan. Eli pikku viksailuja :P Kylläpä tätä mielellään rassaa ko pikkuhommila loistokampe, itelle tuli maksamaan kuutisen sataa periaatteessa, vaihtokaupassa tuli omegan tilalle.
Tosiaa turbona vastaa S2, putkistona 3" peltisatsilla ja siihen lisäksi kiinan kuuleria ja mekaanista pumppua, vielä ei tosin auton kunnon vuoksi ole päässyt kunnolla koettamaan. Vielä pitäis hakea omasta E39:stä 5- sarjalaisen m-look vanteet kokoa 17" alle :P
![](http://i62.tinypic.com/2uggb2x.jpg)
![](http://i58.tinypic.com/24x4cbo.jpg)
![](http://i61.tinypic.com/1zo91u0.jpg)
Comment