Announcement

Collapse
No announcement yet.

hydrauliikka venttiilinostin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ju-kee
    Newbiemmer
    • Sep 2007
    • 8
    • Pohojanmaa

hydrauliikka venttiilinostin

moro.

pitäis vaihtaa tohon m50 24v koneeseen noi hydrauli nostimet ku ääntää sen verran niin onko porukka laittanu minkälaista tavaraa? saksasta ebaysta oon aatellu tilailla. onko nostajien merkeillä mitään väliä et kenenkä tekemiä ym?
  • Urpo_rotta
    BTCF Member
    • May 2012
    • 5270
    • Pirkkala

Originally posted by ju-kee View Post
    moro.

pitäis vaihtaa tohon m50 24v koneeseen noi hydrauli nostimet ku ääntää sen verran niin onko porukka laittanu minkälaista tavaraa? saksasta ebaysta oon aatellu tilailla. onko nostajien merkeillä mitään väliä et kenenkä tekemiä ym?
    Kokeileppa ensiapuna vaihtaa öljylaatua. Asiasta löytyy netistä runsaasti keskustelua. Ja jos pikkupudjetilla ollaan liikkeellä niin vanhojen purku ja putsaus auttanee asiaan myös.
    Tiedän monia tapauksia 10w-40 siirrytty 10w-30 niin raksutus loppunut. Mutta mutuna sanoisin että tässä tapauksessa ei ehkä hyvä idea. Kokeile eri öljymerkkiä.
    E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
    E34 525i -90 twinturbo 427/519

N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
    VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
    Kysy jos tarvetta

Comment

• Fanatic21
      Bimmer Rookie
      • Jun 2014
      • 131
      • P-karjala

Castrolin Edget sisään
      E34 M50b25 turbo

Ex: E34 525i vm91

Joensuu Connection

Comment

• ju-kee
        Newbiemmer
        • Sep 2007
        • 8
        • Pohojanmaa

Mulla ollu aina 12vuoden aikana noi castrol magnatec 5w-40 ja komeesti on toimannu. Tänä kesänä pikkuhiljaa kone on ruvennu ns säksättämään. Ääni kuuluu syoraan koneen keskeltä venttiilikopan alta. Välillä hilhasee ja välillä kovempi ääni.Koitin pestä koneen niillä forten aineilla niin ei auttanu. Yks tuttu mekaanikko tuumas että se on varmaankin väljä nosti jo eli kaput että pitää vaihtaa? No vaihdetaan ja tehään samalla hakopää remppa et vaihdetaan ketjut ym samalla

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎