Onko täällä joku purkanut polttoainesäiliötä E34:sta? Itsellä on moinen operaatio edessä ja mietin että onko kovinkin monimutkainen.. Itse säiliöhän on kiinni korissa kahdella tukiraudalla, eikö vain? Ensin vaan takaluukusta bensapumppu irti, sitten oikea sisätakalokari irti, ilmaletkut irti - sitten takapuskuri irti ja tukiraudat, menikö oikein?
Bensatankki pois E34:stä
Collapse
X
-
Kutakuinkin noin se menee. Tulet myös huomaamaan että täyttöputken luona on kiinnityspultti koriin. Ellen ihan väärin muista, niin puskuri on kyllä pakko ottaa irti.Originally posted by khanOnko täällä joku purkanut polttoainesäiliötä E34:sta? Itsellä on moinen operaatio edessä ja mietin että onko kovinkin monimutkainen.. Itse säiliöhän on kiinni korissa kahdella tukiraudalla, eikö vain? Ensin vaan takaluukusta bensapumppu irti, sitten oikea sisätakalokari irti, ilmaletkut irti - sitten takapuskuri irti ja tukiraudat, menikö oikein?
"Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
There's no one else to take the consequences
See when the day is gone free & the night creeps up on me
I take my B.M.W that's where I wanna be..."
D.A.D. True Believer
Comment
-
Puskuria ei tarvitse irrottaa, kyllä ne kaksi kuusiokolopulttia saa jopa sahattua pois sieltä... Kannattaa varautua, että ne metalliset polttoaineputket ovat melko haperoiksi ruostuneita, itse vaihdoin muoviset tilalle.Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
Comment