Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E34 kaukosäätöisen keskuslukituksen koodaus.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jari kihlman
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2009
    • 3270
    • Pirkanmaa

BMW E34 kaukosäätöisen keskuslukituksen koodaus.

Moi,

Eli minulla on E34 530 manuaali vm -93. Autossa on joskus ollut käytössä edellisen/-sten omistajien aikana keskuslukituksen infrapuna-käyttöinen kauko-ohjattava keskuslukitus. Avaimen piirilevy kuitenkin on matkan varrella vioittunut ja kun auto siirtyi minulle, kauko-ohjaus ei enää toiminut. Tilasin autoon BMW:ltä uuden kauko-ohjaustoiminnolla varustetun avaimen ja sain sen nyt maanantaina.

Yritin "koodata" avainta bmw:n ohjeen mukaan toimimaan auton kanssa ja avain toimii/tekee juuri kuten ohjeessa sen kuvattiin tekevän, mutta auton pää ei reagoi avaimen koodaukseen.

Kuten ohjeessa lukee, mikäli auton ovet tai jokin luukku on ollut auki koddausta tehtäessä, kaukokäyttöä ohjaava boksi voi mennä "lukkoon" ja näin uuden avaimen koodaus ei onnistukaan. Boksin avaamiseen vaaditaan INPA:aa, jonka kautta lukituksen voi resetoida.

Löytyisikö Tampereen talousalueelta ketään, joka voisi tämän asian suhteen auttaa minua? Maksan vaivanpalkan mielelläni, koska haluan tuon ominaisuuden toimimaan mielellään ennen lumien tuloa.

Yhteyttä minuun saa joko privalla, mieluummin soittamalla 045-1115850

Yt.

Jari Kihlman
    Last edited by jari kihlman; 16-10-2014, 08:51.
    Isillä on
  • jari kihlman
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2009
    • 3270
    • Pirkanmaa

Eikö kukaan osaa/tiedä tästä mitään.
    Isillä on

Comment

• -Markus-
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2005
      • 1463
      • Ihan Savossa

Taitaa aika harvalla olla toimivat läppärivehkeet näihin malleihin... Marmorille vaan....Näin itsekin tein samassa tilanteessa.

Harmittaahan se maksaa se n 100 eur n 15 min hommasta... :(

Ford Mondeo Mk3 STW
      VW E-Golf 2015
      BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡