Announcement

Collapse
No announcement yet.

poistoon!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buusaman
    Bimmer Rookie
    • Mar 2009
    • 157
    • turku

    poistoon!

    Eli 94 vm e34 touring 525i jossa kuskinpuolen takaiskari mallia sls eli tasonsäädöllinen vuotaa.

    Mistä normi iskarit tilalle vai tilaanko suosiolla sls delete kit ulkomailta jos sattuu tulemaan perille asti ees.


    Yrittänyt monta vuotta etsiä tuollaista iskaria purkuautoista mutta ei ole löytynyt. olis m5 mallista samankaltaista mutta käykö se edes sinne?

    motonet tai fixus ja ehkä biltemakin tulis kyseeseen mistä nyt halvalla sais. Ja mieluusti turun / raision / kaarinan yms suunnalta...
    Olen vaihtanut järjestelmään atf öljyt ja monta vuotta toiminut noilla eikä enään vuoda niin paljoa mut ajoittain vuotaa ja katsastuksessa moititaan hieman.

    Ja KYLLÄ olen searchiä käyttänyt monta vuotta tästä ongelmasta mutta ei vaan löydy tietoa et mitkä iskarit sitten käy tuohon tilalle kun en mitään madallus koni bilstein iskareita tahdo.

    Saa tarjota sls iskaria jos sattuu sellaisen omistamaan. tai sitten käytettyjä tolppia taakse jotka sopii.

    Halukkaita korjaajia jotka edullisia myös saa ilmoittautua!
    itsellä kun piha ainut vaihtoehto missä laittaa autoa...
    Last edited by buusaman; 25-04-2015, 09:46. Reason: auto myyty
    Benis Mahtavan Waltava
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #2
    ATF:ää siellä ei saa käyttää...

    Iskarin saa korjattua, maksaa n.100€.

    Poistamiseen tarvitset normaalit iskarit osineen sekä liität pumpulta lähdön ja paluun yhteen letkulla/putkella.

    Iskareita löytyy vaikka Motonetistä "Takakaasu BMW E34 touring Sopivuudet: - 500-Touring E34 90->96 Taakse (ei 525i->540)"

    Tai http://www.ebay.de/itm/BMW-525-E34-T...item20c4c7586b
    Last edited by Bmw Master; 15-10-2014, 08:25.

    Comment

    • buusaman
      Bimmer Rookie
      • Mar 2009
      • 157
      • turku

      #3
      Kiitos pikaisesta

      Originally posted by Bmw Master View Post
      ATF:ää siellä ei saa käyttää...

      Iskarin saa korjattua, maksaa n.100€.

      Poistamiseen tarvitset normaalit iskarit osineen sekä liität pumpulta lähdön ja paluun yhteen letkulla/putkella.

      Iskareita löytyy vaikka Motonetistä "Takakaasu BMW E34 touring Sopivuudet: - 500-Touring E34 90->96 Taakse (ei 525i->540)"

      Tai http://www.ebay.de/itm/BMW-525-E34-T...item20c4c7586b
      Atf saa käyttää ainakin mun mielestä omassa autossani ja jokainen omalla vastuulla suomessa kun on kovat pakkaset jota chf mun tietääkseni ei kestä, ja sitä mulla on ollu siellä jo 3-4v eikä oo miksikään menny.
      Jäykempi perä = ) ehkä... tehostinmenpumppukaan ei huuda paitsi jos litkut vähissä ni sit vonkuu.

      Missä iskarin saisi korjattua? tai olisiko niillä vaihtoiskaria aina tilalle? Perä ei oo kertaakaan laskenu eikä noussu eikä pumppu pitäny ääntä et liikkuis joten en tiedä ees toimiiko se sitten ees... vai tarkoititko itse korjata tiivisteet yms niinkuin siinä ohjeessa sit ei kyl kiinnosta.

      Eikös tuo motonet malli ole liian löysä kun ei sovi 525i--> ja sit tarttee uuet jouset siihen kans. nää tasonsäädölliset kuulemma liian pehmeet normi-iskareihin.

      Enkä mieluusti tilaa ebay ellei sit todellakin ole edullinen mut onko sit ollenkaan laadukasta kamaa? delete kit sais tilattua n. 200e muistaakseni.

      Käykö noi motonetin iskarit suoraan yläpäähän kun näissä aika montaa eri mallia tietääkseni? Jos iskarit+jouset+yläpäät ni se ois n. 300e motonetistä, liian kallista. pelkät iskarit jo 180e pareittain. ja joo tiiän et persaukisten ei kannata buimuril ajaa mut köyhäl ei oo korjata kulkuneuvojakaan kokoajan joten pysytään nyt autoissa kummiskin.

      Onko toi ebay linkin hinta todellakin 2 kpl meyle iskareita 69e+ pk 7.50e?
      Ja saako tota englanniksi tota sivustoa ilman että menee ebay.co.uk kun on täysin eri sit.

      toi ohitusleikkaus tehostimeen / pumppuun tiedossa ei oo vaikee sit enään.
      Benis Mahtavan Waltava

      Comment

      • MPV
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1193
        • Muhos

        #4
        Hyvin on CHF:t toiminu jopa täällä pohjoisemmassa Suomessa, ja meillä on talvisin jopa yli kolmenkympin pakkasia.

        Ne takaiskarin yläpään sisäreiät on tasonsäädöllisessä isommat, kuin normaalissa, eli vaihtoon menee.

        Ebaysta kannattaa tilata, sieltä saa ihan niin laadukasta tavaraa, kuin haluaa. Halvin tuskin kuitenkaan on sitä laadukkainta.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #5
          Originally posted by MPV View Post
          Hyvin on CHF:t toiminu jopa täällä pohjoisemmassa Suomessa, ja meillä on talvisin jopa yli kolmenkympin pakkasia.
          Toimii kun se sinne on tarkoitettu ja kestää enemmän pakkasta kuin ATF. Ohjaustehostimissakin on pohjoiseen myydyissä autoissa CHF eikä ATF.

          Comment

          • buusaman
            Bimmer Rookie
            • Mar 2009
            • 157
            • turku

            #6
            Vuoto

            Ainakin vuoto rauhoittui huomattavasti atf:llä ja taitaa olla edullisempaakin.
            Joskus muinoin kyselin tosta ja joku sanoi et laita atf sekin toimii ja on jäykempää. Eipä oo valittamista ollut...
            Lisäksi lueskelin joskusmuinoin niin tulin siihen tulokseen että kylmissä maissa litkuksi olis vaihdettu atf just ton pakkaskestävyyden vuoksi tjsp.

            Uskon kyllä et chf toimii myös mutta on kaiketi ohuempaa litkua...
            Joka tapauksessa, atf siellä nyt on mutta jos vuodon saa hallintaan niin vois vaihtaa chf sinne sitten.
            Benis Mahtavan Waltava

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎