auto siis E34 525 -91 ja ongelma tällainen.Vika vai ominaisuus , kun ohjaus ei paluta kunnolla keskialueelle ja suoraan ajettaessa pitää kokoajan ohjata, eli ohjaus ei hae itsestään suoraan ja on tunnoton. Tuntuu että n.20 asetetta keskeltä kumpaakin suuntaan on tahmeaa. Paikallaan kun keskialueellta liikuttaa rattia tuntuu herkältä. Väljää ei tuntuisi olevan missään, iskarit ja jouset vaihdettu ja ohjauskulmat säädätetty. Voiko renkaat vaikuttaa näin paljon, alla nimittäin uudet halpis nastarenkaat AGI DÄCK merkkiset. Joku selitys tälle löytynee.KERTOKAAPA VIISAAMMAT mistä johtunee??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 ohjaus tahmea keskialueella
Collapse
X
-
Originally posted by LakesonOnko ohjausta säädetty lähiaikoina? Ettei vaan olis kiristetty ohjausvaihdetta liian tiukkaan.-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
-
Eikö se mene juuri toisin päin eli jos pitää "ajaa" suoralla tiellä niin simpukka liian löysällä? Jos simpukka on kireällä, ohjaus on raskas, mutta pysyy siinä mihin ratin pistää?
Monta muutakin vikakohtaa löytyy vanhasta autosta varmasti.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspeEikö se mene juuri toisin päin eli jos pitää "ajaa" suoralla tiellä niin simpukka liian löysällä? Jos simpukka on kireällä, ohjaus on raskas, mutta pysyy siinä mihin ratin pistää?
Monta muutakin vikakohtaa löytyy vanhasta autosta varmasti.
itsekkin kokeilisin ton säädön uudestaan. tein omaan säädön ja aikasempi väljä hävisi ja muuttu tarkemmaks keskialueella.ihan tehostamattoman veronen tuntuma ei kuitenkaan ole...
ohjeethan oli tässä
edit: ^ faq-tavaraa!! ^
edit2: oho sielhän se jo olikihttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=37392
Last edited by ankkuli; 04-07-2005, 20:30.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
Originally posted by ankkulisekä liika kireys että löysyys aiheuttaa "kiemurtelua" suoralla tiellä. väljällä ohjauksella suuntaa ei saa oikeaksi alkuunkaan ja liian kireällä ohjaus ei keskitä itsekseen auton kulkusuuntaan-> koko ajan kaartaa jompaan kumpaan suuntaan, kun ratti nimenomaan pysyy siellä minne sen kääntää. oikein säädetyllä ohjauksella pitää olla herkän tuntunen ajossa ja vaihtaa suuntaa ihan sormenpäillä jos vaatii korjausta. liikaa kireyttä ei huomaa paikallaan tehostimen vuoksi.
itsekkin kokeilisin ton säädön uudestaan. tein omaan säädön ja aikasempi väljä hävisi ja muuttu tarkemmaks keskialueella.ihan tehostamattoman veronen tuntuma ei kuitenkaan ole...
ohjeethan oli tässä
edit: ^ faq-tavaraa!! ^
edit2: oho sielhän se jo olikihttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=37392
Näinhän se menee kun tarkemmin ajattelee. Kun ilman alusta pukkeja täällä kaupungissa on hieman hankala säätää renkaat ylhäällä sillä hienolla tavalla joka noissa ohjeissa on, niin onko se hyvä tapa jotta jos kurveissa ei tunnu vetävän renkaita suoraan niin silloin on liian kireällä? Vai onko se ohjaustehostin niin vahva kaveri, että sitä ei voi tietää auton ollessa käynnissä?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspeKun ilman alusta pukkeja täällä kaupungissa on hieman hankala säätää renkaat ylhäällä sillä hienolla tavalla joka noissa ohjeissa on, niin onko se hyvä tapa jotta jos kurveissa ei tunnu vetävän renkaita suoraan niin silloin on liian kireällä?Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Comment