Joo, elikkä nytkun on jonkin aikaa ajeltu ilman vikoja, niin oli vain ajan kysymys mitä seuraavaksi hajoaa. Ongelmana tosiaan se, että joka vaihteella hieman enemmän kaasua painaessa (vähän yli pintakaasun) koko auto alkaa tärisemään niin kuin olisi maanjäristys tai jotain... erittäin häiritsevää, ja vähän pelottaa jopa ajella tuolla töihin nyt. Alkoi tosiaan sen jälkeen, kun hieman innostuin lumisella sivutiellä leikkimään... elikkä pitkän sutimisen jälkeen.
e34 535 tärinä
Collapse
X
-
vaihtoehtoina myös kardanin takapää sökö tai kardaani jopa irti osittainpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Saattaa siellä olla moottorin tukikumikin antautunut ja on rauta rautaa vasten...
mut veikkaan rättiniveltä,siellä pääsee kardaanin pultit ottaa toisiinsa kii.Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
Ainoastaan veto päällä vai myöskin vaihde vapaalla?
Edelläoleviin voisi myös tarkistaa, että moottorin sekä vaihteiston tuennat. Eli kannatinkumit ovat ehjät ja paikoillaan?
E: hidas
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
Nii ja lisäksi ku on ilmentyny luistelun jälkee,kannattaa kattoo ettei oo perän kiinnityspultti poikki..Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
Comment