Mitäköhän mahtaa m20b20 koneelle käydä kun jakopäänhihna napsahtaa poikki.....venttiilejä paskana?!?!? Onko jollekkin käynyt?? Onkohan iso homma korjata?? E34 520
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34: Jakopään hihna poikki
Collapse
X
-
Menee venttiilit koukkuun eli kansi pois.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
-
-
Originally posted by nurminen81Mitäköhän mahtaa m20b20 koneelle käydä kun jakopäänhihna napsahtaa poikki.....venttiilejä paskana?!?!? Onko jollekkin käynyt?? Onkohan iso homma korjata?? E34 520
Jos sinulle on käynyt,niin kannen irroittamisella se on aloitettava.Remontin hintahan "paljastuu" kannen alta.
Comment
-
-
Originally posted by Mc_OzoEi menny hihna m20b20 koneesta, mutta hyppàs yli ja sàrki imu ja pako venat viidenneltà sylinteriltà. Korjaus koulussa makso 189 e
Comment
-
-
Originally posted by energyTuosta tuli mieleen, että jos on kyseessä esim. e21 tai e12 niin konetta on uudella ja vanhalla remmillä/kiristimellä. Uusi remmi oli muistaakseni pari hammasta pidempi -> tarvitsee erilaisen kiristäjän. Itse viimeksi remmiä vaihtaessa ihmettelin eri mittaista jakoremmiä...
myöhemmin tuli 127-hampainen remmi ja kiristimeksi sama mikä oli tuossa 110-hampaisessa. 128-hampainen remmi ja kiristin VOIDAAN korvata 127-hampaisella remmillä ja siihen sopivalla kiristimellä.
Joten jos tarkkoja ollaan, niin käytössä ei enää ole kuin tuota profiililtaan vanhempaa 110-hampaista hihnaa ja uudempaa 127-hampaista ja näissä sitten samaa kiristintä..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment