Elikkäs kumpi noista kuvassa olevista laatikoista on nyt se boxi johon lastu laitetaan? Etummaisen laatikon päädystä löytyi toisessa kuvassa oleva numerolaatta joten onko se nyt toi se minne lastu tulee? ja mikä noista numeroista on se boxin numero, jonka perusteella lastu ostetaan? (vai onko mikään noista numeroista)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 525Tds boxi
Collapse
X
-
Lastu on loistava hankinta!
Mun tietojen mukaan ecun numeron ekat 7 numeroa pitäis olla myös E34:ssä 0281001...
Jos haluaa lastun(eepromin) eikä tehoyksikköä, pitää aukaista tuo ecu ja kattoa eepromien numerot, niitä ainakin mulla oli 2. Toinen vaan piti vaihtaa. Bebekistä sopiva kanta ja elektroniikkahuoltoon. Paha juottaa itse jos ei ole oikeita vehkeitä, 2-puolinen piirilevy ja ecu on kallis...BMW F15 X5 M50d -14
-
-
Originally posted by mikkizJaa-a, en tiedä miten teillä, mutta kyllä mun E34 -93 TDS.ssä oli lastu juotettu piirilevylle... TV-huolto auttaa asiassa
Juuh no sen näkee sit kun repäisee boxin auki.. (miten se muuten auotaan rikkomatta? kun en vielä tutustunut asiaan..) ja eipäs tuo ole ongelma vaikka oliskin juotettu, tarvittavat työkalut kyllä löytyy ja pitäähän siihen piirikanta laittaa jos siinä ei ole..Minä vahingossa Volkkarin onko tämä paha?
Ex. X3 -04 "tarvin vetokoukun edition"
Ex. 740iA -97 "Wanha rouwa"
Ex. 328i -95 Jokohan seuraava ois seiska?
Ex. 525Tds -94 Hirvipalovarkaus.
Ex. 316 -87 Elämäni ensirakkaus.
Comment
-
-
Kotelo aukeaa raottamalla esim. puukon tai ruuvimeisselin avulla niitä metalliklipsejä. Sisältö irtoaa avaamalla torxit. Piirilevy on kaksipuoleinen. Jos aikoo itse juottaa ollessaan riittävän varma asiasta, pitää olla riittävän hyvät imuvehkeet saadakseen tinat pois rei'istä. Imusukalla ei tuu mitään. Elektroniikkahuollot kieltäytyivät tekemästä ellei niillä ollu imuasemaa. Vihdoin löysin firman jolta sellainen löytyi, ja niinpä vaihto kävi 10 minuutissa 10 eurolla.BMW F15 X5 M50d -14
Comment
-
Comment